ducktail

• Maker
    Discussie
  • ben terug vertrokken porsche 911 1977 3.0 gekocht zoek nu een rs spoiler voor vanachter 😀

porsche1975010.JPG

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 71)
    • staat erop nu lakken en dan de stripping

0

Kan je dat dan niet beter via PM aan hem sturen .
        Dan weet de betreffende persoon dat het voor hem is (is nu niet duidelijk) en staat je nummer niet open en bloot op een openbaar forum

0

Mijn nummer is voor Johan van auto’s dekens

0

Norm ,ik begrijp het niet goed wie of wat moet je iets laten weten ?
            Mij stoort het niet hoor maar wees voorzichtig met het plaatsen van telnr’s .
            Misschien beter aan de desbetreffende persoon een Pm sturen met de vraag om je te contacteren .

0

laat me iets weten aub 0496205005 thks

0

Doen die striping en de ducktail :first:

0

3.0 van 1977 maar gemaakt voor classic racing

0

Gaan voor de striping .Als je het beu bent trek je het er gewoon vanaf .

0

[quote=”porsche” post=99983]@911_NL

Dat zou vloeken zijn in de kerk op een dergelijke wagen.
                      De wagen van Norm en de foto dewelke je hebt gepost zijn 2 verschillende wagens.
                      Het meest stijlvol op de wagen van Norm zou de Ducktail zijn.[/quote]

Ik was eerlijk gezegd gefocussed op het Carrera 3.o wat op de motorkap staat – had de pre-impactbumpet over het hoofd gezien. 😳

Wat is het nu eigenlijk ❓

Pre-impact ➡ Ducktale
                      Carrera 3.o ➡ niks – of de hierboven geposte wing 8)

0
                      PB

[quote=”carrera 3.0″ post=99989]

:first:
                        DOEN !![/quote]

+1 !

0

[quote=”norm” post=99987]Wil hem eigenlijk in martini stripping zetten en dan een ducktail erop vind ik mooi[/quote]

:first:
                          DOEN !!

0

Wil hem eigenlijk in martini stripping zetten en dan een ducktail erop vind ik mooi

0

Carrera 3.o vleugel —> NIET doen op een RS 2.7 lookalike.

💡 Denk zelfs dat de originele C3.o of éérste turbo spoilers zeer moeilijk te verkrijgen zijn.

0

@911_NL

Dat zou vloeken zijn in de kerk op een dergelijke wagen.
                                De wagen van Norm en de foto dewelke je hebt gepost zijn 2 verschillende wagens.
                                Het meest stijlvol op de wagen van Norm zou de Ducktail zijn.

0

Zie nu dat het om een onvervalste Carrera3.o gaat …

DAAR HOORT GEWOON EEN Carrera3.o SPOILER OP ❗

0
                                15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 71)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.