ducktail

• Dit onderwerp bevat 71 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door John.
  • Maker
    Discussie
  • ben terug vertrokken porsche 911 1977 3.0 gekocht zoek nu een rs spoiler voor vanachter 😀

porsche1975010.JPG

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 71)
    • staat erop nu lakken en dan de stripping

Kan je dat dan niet beter via PM aan hem sturen .
        Dan weet de betreffende persoon dat het voor hem is (is nu niet duidelijk) en staat je nummer niet open en bloot op een openbaar forum

Mijn nummer is voor Johan van auto’s dekens

Norm ,ik begrijp het niet goed wie of wat moet je iets laten weten ?
            Mij stoort het niet hoor maar wees voorzichtig met het plaatsen van telnr’s .
            Misschien beter aan de desbetreffende persoon een Pm sturen met de vraag om je te contacteren .

laat me iets weten aub 0496205005 thks

Doen die striping en de ducktail :first:

3.0 van 1977 maar gemaakt voor classic racing

Gaan voor de striping .Als je het beu bent trek je het er gewoon vanaf .

[quote=”porsche” post=99983]@911_NL

Dat zou vloeken zijn in de kerk op een dergelijke wagen.
                      De wagen van Norm en de foto dewelke je hebt gepost zijn 2 verschillende wagens.
                      Het meest stijlvol op de wagen van Norm zou de Ducktail zijn.[/quote]

Ik was eerlijk gezegd gefocussed op het Carrera 3.o wat op de motorkap staat – had de pre-impactbumpet over het hoofd gezien. 😳

Wat is het nu eigenlijk ❓

Pre-impact ➡ Ducktale
                      Carrera 3.o ➡ niks – of de hierboven geposte wing 8)

PB

[quote=”carrera 3.0″ post=99989]

:first:
                        DOEN !![/quote]

+1 !

[quote=”norm” post=99987]Wil hem eigenlijk in martini stripping zetten en dan een ducktail erop vind ik mooi[/quote]

:first:
                          DOEN !!

Wil hem eigenlijk in martini stripping zetten en dan een ducktail erop vind ik mooi

Carrera 3.o vleugel —> NIET doen op een RS 2.7 lookalike.

💡 Denk zelfs dat de originele C3.o of éérste turbo spoilers zeer moeilijk te verkrijgen zijn.

@911_NL

Dat zou vloeken zijn in de kerk op een dergelijke wagen.
                                De wagen van Norm en de foto dewelke je hebt gepost zijn 2 verschillende wagens.
                                Het meest stijlvol op de wagen van Norm zou de Ducktail zijn.

Zie nu dat het om een onvervalste Carrera3.o gaat …

DAAR HOORT GEWOON EEN Carrera3.o SPOILER OP ❗

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 71)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.