Duikende Porschisten?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Duikende Porschisten?

• Maker
    Discussie
  • Hey, zijn er hier soms ook Porschisten die naast Porsche rijden ook nog duiken?
    Zelf rijd ik ook Porsche maar mijn tweede grootste hobby is duiken!
    Iemand op het forum die ook duikt?
    Grts Floere.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
    • Late roeping hier….om dan toch op ons 50ste nog te leren duiken in Curaçao in 2012.
      Intussen meer dan 50 duiken in Curaçao, Sulawesi en Turkije.
      Luxe-duikers dus…..

Volgende duikvakantie gaat naar mauretius, ben er verleden jaar ook gaan duiken.
        Heel mooi.
        Als je een mooie duikvakantie wil en ook fauna en flora boven water je aanspreekt zeker het eilandje Dominica proberen!!
        Ligt tussen Martinique en guadeloupe.
        Kan het zeker aaanraden!!
        Grts floere.

Ook hier een advanced nitrox. :up:
          Ben wel ook enkel een mooi weer duiker, probeer de wereld een beetje rond te reizen om overal eens onder water gezeten te hebben… :happydance:

Volop aan’t zoeken naar een volgende bestemming… :think:

Uiteraard in ‘t scheld , al kan een steengroeve ook de moeite zijn. 😀

Hey, zou graag nog eens naar de Oosterschelde willen gaan duiken!
              Moet bekennen dat het eigenlijk al een hele tijd geleden is dat ik er nog eens wezen duiken ben.
              grts floere.

Een plaats heb je eigenlijk niet te kiezen:

-Eerst een datum prikken.
                -Kijken of je gaat bij HW of LW
                -Verwachte windrichting en windsterkte bekijken de dag voor de duik.
                -In functie van voorgaande elementen de duikplaats kiezen rekening houdend met het niveau van de duikers.

Ik heb geen voorkeur Floere
                  Liefst op een plaats waar er iets te zien is

@Bruno RS, is wa ver om maar 1 duikje te doen.
                    floere

[quote=”floere” post=199196]Awel mannen, na mijn duikverlof ( binnen enkele weken) gaan we eens een duik moeten organiseren voor de Porschisten!!
                      Daartegen zal de temperatuur al wat aangenamer zijn.
                      Zijn er voorkeuren voor een bepaalde duikstek?
                      Laat maar horen.
                      Floere.[/quote]

Sharm el sjeik 😈

Awel mannen, na mijn duikverlof ( binnen enkele weken) gaan we eens een duik moeten organiseren voor de Porschisten!!
                        Daartegen zal de temperatuur al wat aangenamer zijn.
                        Zijn er voorkeuren voor een bepaalde duikstek?
                        Laat maar horen.
                        Floere.

CMAS 3*, + 300.
                          Leren duiken in de jaren 90 bij Sepia in Gent, zowel winter als zomer in “onze” wateren. Maar de laatste keer zijn mijn vingers bevroren in de Gentse Blaarmeersen. Het was zomer 2004. …en sindsdien duik ik niet meer in België.
                          Enkel nog in de warme gebieden : “salaam aleikhum” verschillende malen, Soedan, Caraïben, Seychellen en nog zoveel mooie plaatsen om te duiken en te ontdekken.
                          Binnenkort gaan we op safariboot in de Malediven.
                          Ik kom mee die handdoeken aangeven of de pintjes na de duik !

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Onder andere 😉

Nee, serieus…ik haat kou. Zal vast mooi zijn, ik heb al vele foto’s van de Oosterschelde mogen bewonderen, en al meerdere uitnodigingen gekregen om eens mee te gaan, maar ik zie het echt niet zitten . Voor degenen die het wel doen : :respect2:

@OscarTango salonduiker? Grts floere.

Salonduiker? Grts floere.

Trimvest,zaklamp en fles( 12l/300bar carbon) heb ik dubbel!
                                  grts floere.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.