Duikende Porschisten?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Duikende Porschisten?

• Maker
    Discussie
  • Hey, zijn er hier soms ook Porschisten die naast Porsche rijden ook nog duiken?
    Zelf rijd ik ook Porsche maar mijn tweede grootste hobby is duiken!
    Iemand op het forum die ook duikt?
    Grts Floere.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
    • Geen trimvest,kompas,zaklamp en fles
      De rest wel

@BrunoRS: wat bedoel je met beperkte uitrusting?
        Grts floere.

Ik duik alleen op verlof in lekker warm water met mooi zicht, salonduiker dus:-) slechts klein palmares: Belize 6 dagen duiken oa Blue Hole 42m diep tss stalactieten van 6m lang en 2m breed onder overhang gewoon fantastisch, Egypte enkele duiken, Oman, Great Barrier Reef 5 dagen gewoon prachtig (al vond ik Belize leuker). Maar weinig zin om in koud water met 1m zicht wat op kompas te gaan duiken…

@oscar en @Brunello; dat moet de max zijn om die passie te delen

Duiken….hier…in Belgie…buiten ?!!? Hell no !…. Ik kom wel kijken en handdoeken aangeven 🙂 :drink:

PB

@floere dat moet ik zeker eens overwegen. :up:

Ook advanced nitrox en advanced rebreather poseidon
                  Daarnaast INTD rebreather evolution en ik heb alleen nog maar gedoken in Egypte en daarvan het meeste in Sharm el sjeik
                  Mijn zoon en vrouw hebben nu hun open water en de zoon is er door gebeten

Een bijeenkomst zie ik wel zitten maar ik heb helaas maar een beperkte uitrusting

@PatrickB
                    heb je al eens overlegd met een duik medische arts ?
                    hij kan je meer vertellen. misschien met een diepte beperking?
                    grts floere.

Kunnen we eens een duik organiseren hier in belgie en dan samen toekomen met de Porsche?
                      Wedden dat dit stof doet opwaaien?
                      Zal nogal een zicht zijn! LOL!

@deepee, met de daily al verschillende boetes gekregen !
                        Met de Porsche nog nooit!! Wel hout vasthouden.
                        Heb inderdaad wat met gassen.
                        Zie je zondag op de workshop!
                        Grts floere.

Heb zelf ook een advanced Nitrox. Interesse in de Normoxic/Trilix van Iantd is er zeker maar de laatste 3 jaar iets te weinig gedoken om er mee te beginnen.

@ Floere: je blijkt voor alles wat je doet aan het gas te hangen en dan in de auto ook nog stevig op het gas.

@ bladerunner
                              lassen is mijn beroep!
                              @ igordiver, @BrunoRS, @OscarTango: zelf ben ik padi resque en adv nitrox met +300 duiken
                              thailand, egypte, malta, abc eilanden,eilandje dominica, mauritius enz.
                              volgende cursus waarschijnlijk Normomix.
                              Floere.

Hier nog een duiker…. jaren geleden begonnen in Thailand, en in december 2014 eindelijke de 100ste duik gemaakt in de Indische Oceaan.

Blue hole in Dahab ook al 3 maal geweest, erg mooi….vooral the Sadle net buiten de hole zelf vind ik erg mooi 🙂

Ik ben daar ook mijn vrouw tegengekomen, dus duiken en Dahab hebben zowiezo iets speciaal voor me 🙂

Destyds fanatiek met als hoogtepunt een tripke in de Komodo-archipel
                                  Nu een fervent mtb’er

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.