Dure S-velgen…?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Dure S-velgen…?

• Maker
    Discussie
  • Hi,
    Vandaag langsgeweest bij mn bandenboer (Deboosere Ingelmunster)
    om de achterste S-velgen die op mn 997 cabrio zaten te laten “hercondioneren”.
    De ene velg zag er zo uit… 😯 😯 😯

IMG_1248.jpg

secundo… ik had bij de P997 nog 4 pirelli winterbanden gekregen zonder velgen.
    Dus, vraag ik hem of hij me nog 4 velgen kan aanbieden…
    Ik heb hier iets voor jou liggen zegt ie… 4 nieuwe S velgen mét 4 perfecte winterbanden erop…
    dus heb ik nu 8 S-velgen en 12 banden… goe bezig… maar hij ziet er wel stralend uit… 🙂

IMG_1189.JPG

en als ik nog een velgske beschadig…heb ik altijd reserves… :relaxman:
    G
    Chiepe

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Tja, ik ben ,als absolute “beginner amateur” zeer blij dat ik met mn beperkte P- kennis correcte velgen heb kunnen kopen…
      daarbij maak ik wat graag gebruik van de kennis van de vele P-liefhebbers hier op dit forum…?
      Daar dient het toch voor of niet…? :think:
      Bedankt!
      G
      Chiepe

na je eigen topic over 19″ velgen voor je 997 kom je daar nu pas achter :happy:

BAM…
          Ik heb een superkoopje gedaan…!!! :drink:
          G
          Chiepe

PB

@S2 het was omdat ik geen 11j onder de Boxster kreeg, anders had ik ze toen allang in mijn garage liggen. 😎

S2

[Url=https://porscheforum.be/forum/60-porsche-te-koop/121240-19q-997-carrera-s-velgen-zwarte-versie]Klikkerdeklik[/url]

Ik kan je wel vertellen dat ze verkocht zijn voor nog minder dan mijn laatste prijs in dit topic.

Hallo S2,
                Ik kan je draadje niet direct terugvinden maar ik ben alvast helemaal verknocht
                aan deze velgen… vandaar ik er nu 8 heb… 🙂
                …en inderdaad… ik heb er echt wel niet veel voor betaald hoor…
                Originele P-velgen, in perfect staat mét een set goeie winterbanden erop…
                Voor hoeveel stonden de jouwe te koop…?
                G
                Chiepe

S2

[quote=”PatrickB” post=151355]Wat is duur ? De lobster is nu ook niet direct de meest geliefde P.velg. ;)[/quote]

Een waarheid als een koe 🙂 Kijk maar eens in mijn topic waar ik een set Lobsters met nieuwe banden aanbood, en de prijs …

Denk wel dat die ene velg bij mij de vuilnisbak in zou gaan … of je moet alleen in de stad rijden … of voor stalling gebruiken … je kan in ieder geval weer ff lekker vooruit! :mrgreen:

PB

Wat is duur ? De lobster is nu ook niet direct de meest geliefde P.velg. 😉

:applaus:

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.