Dus hier stelt men zich voor.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Dus hier stelt men zich voor.

• Maker
    Discussie

• Als je dit eenmaal gezien hebt, kan het mezelf voorstellen alleen nog maar meevallen. Lees al een tijdje mee en post af en toe.
    Ben een echte Hollandse kaaskop op leeftijd. Kaaskoppen zijn geboren Alkmaarders, maar ben daar inmiddels al heel lang niet meer geweest. Woon nu in het midden van NL, met zoon Lucas van 9 en man Willem. De liefde voor auto’s komt duidelijk van mijn moeders kant als het gaat om de combi auto+rijden+snelheid. Vader was auto+rijden+degelijkheid(Volvo).
    Het Porschevirus is gekomen door ooit Willem tegen te komen die met deze auto’s is opgegroeid. Zijn vader reed met Rob Slotemaker de Tulpenrally in o.a.1956. Daar komen de echte verhalen vandaan. En de vele foto’s van vroeger, in de o.a.originele Speedster. Helaas zijn de echte auto’s er niet meer, maar de foto’s nog wel. Zal ze weer eens opzoeken.
    Nu denk ik zo’n jaar of 4(5?) in het bezit van een 964C2.
    Geniet van het gewone rijden er in, maar ook van het maximum opzoeken in DL. Verstand van zaken…is gekomen met de jaren, maar nog steeds niet veel vergeleken met dé kenners van Porsche. Maar, genieten staat bij mij voorop en problemen kan een ander vaak wel verhelpen.

Zoonlief heeft het virus ook al en er een spreekbeurt over gehouden:

met een plein vol Porsches.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Welkom op het forum !

Welkom Sigrid! Mooie voorstelling.

Anoniem

Welkom!

Welkom, leuk verhaal!

welkom hier, en zal wel een schitterende spreekbeurt geweest zijn 😀

Anoniem

Leuke originele voorstelling en van harte welkom hier .
                Funny

schitterend verhaal! 🙂 Wat zal die leraar blij geweest zijn, dat die voordracht niet over betonmolens ging… 😉

Ook van hieruit van harte welkom geheten Sigrid

Welkom Sigrid ! 8)
                      Mooi verhaal !! 🙂

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.