duur ritje…

Home Forum Zeverhoekje duur ritje…

• Maker
    Discussie
  • Brit krijgt tien jaar cel voor recordsnelheid van 277 km/uur

Een 33-jarige Britse chauffeur is tot tien weken (zal wel ‘weken’ zijn ondanks dat ‘jaren’ in de titel staat 🙂 ) ) cel veroordeeld wegens te hard rijden. De rechter achtte de snelheid van 277 kilometer per uur, waarmee deze automobilist begin dit jaar in een Porsche door Oxfordshire scheurde, crimineel onvoorzichtig, genotzuchtig en gevaarlijk voor anderen.

De man brak het record dat in 2003 was gemeten bij snelheidscontroles op de Britse eilanden. Toen scheurde een Schotse autohandelaar met 251 kilometer per uur over de weg.

De veroordeelde mag ook drie jaar lang geen auto rijden. Hij heeft verder zijn baan verloren, want hij reed in een auto van 140.000 euro die van zijn baas was. De werkgever – die luxeauto’s verhuurt – was helemaal niet op de hoogte van deze privérit van zijn chauffeur. (anp/tdb)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • Kan eindeloze discusie worden maar als je het gaat vergelijken met een dronken bestuurder inderdaad veel te zware straf.

Lalalalalala

Eén ding zal eind volgende week OK zijn.
          Een ander duurt nog even (moet ik vinden)
          Maar alles op zijn tijd.
          Ik heb geleerd te wachten 😈 😉

[quote=”911-lover”:1oqjyvms]Onzen Dave heeft dus duidelijk geen geduld 😆 😆 😆 [/quote]

Nee ze…

euhhm es denken ?

Martini kleuren ?

een toef slagroom ?

neenee ik weet het, gewoon grondlak ! 😈

stickerjobke?? 8)

Onzen Dave heeft dus duidelijk geen geduld 😆 😆 😆

een witte streep ?

Even geduld jongens , even geduld 😈 😆

Witte velgen ?
                      een car-bra ?

of gewoon het dak wit laten spuiten is ook al genoeg 😆

Alhoewel, Koen kennende misschien een rood dak en de voorbumper wit?
                        Zij we er al Grote Smurf? Is het nog ver Grote Smurf? Kan het echt niet sneller Grote Smurf? 8)

Nu ben ik ook nieuwsgierig Koen… ga je er een witte muts opzetten ? 😆

even geduld 😉

Dat mag je eens toelichten Koen

😆 😆 😆

De bestuurder van de smurf ook hoor .
                                Dat stukje snelweg was ook niet één van de betere in Duitsland, integendeel 😉

PS : In de toekomst zal de benaming smurf meer een reden krijgen . Ik heb lang getwijfeld , maar ik heb iets apparts voor de toekomst

Vreemd dat sommige baanvastheid op die snelheid negatief ondervinden.
                                  Ik had juist het omgekeerde gevoel, alles werd enorm zwaar, alsof je aan de bodem kleeft (moet nogal wat kracht op het stuur zetten om een zachte bocht in de autobahn te volgen).

Sindsdien niet meer gedaan, is niet zo mijn ding (had fameuze zweterige handen dat kwartiertje achter de smurf hangen 😉 )

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.