Duur slippertje

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Duur slippertje

• Maker
    Discussie

• Wouter
    Deelnemer

Voor je op de ring gaat rijden met je GT3 RS, denk even aan de kosten als je een slippertje maakt.

naast de dure reparatiekosten van de Ring, slepen enz,
      krijg je volgende gepeperde rekening van de onderdelen (zonder werkuren!)

Daar koop je ander leuk speelgoed mee 😉

Bron: Autoblog

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • Ben nog niet echt een track habituee, maar het is me al wel klinkklaar duidelijk dat je op Spa moet zijn om bovenvernoemde redenen en ver moet wegblijven van de groene hel (tenzij enkel om de sfeer op te snuiven en te kijken) !

[quote=”René” post=211815]auto’s, moto’s en autobussen, in al hun vormen snel-traag, circuitgekend en onbekend door elkaar, da’s gewoon een cocktail om gegarandeerd prijs te hebben. kheb maten die er grote fan van zijn maar ik laat ze graag doen, ik pas :engeltje:[/quote]
          Idem hier. Hoe mooi de Ring ook is, ik laat anderen daar met veel plezier ,aartoe rijden. Ik weiger alsnog…
          En waarom zo ver rijden als je SPA hebt :up:
          foto.jpg

@wout thanks maar ben/was er zelf niet zo gelukkig mee maar voornaamste was dat hij niet rondging richting vangrail… En dat op zich is gelukt dus mag ik niet klagen 😉

@rene
            Op een trackday wil ik het graag nog is gaan doen maar toeristenfahrt…. No thx

auto’s, moto’s en autobussen, in al hun vormen snel-traag, circuitgekend en onbekend door elkaar, da’s gewoon een cocktail om gegarandeerd prijs te hebben. kheb maten die er grote fan van zijn maar ik laat ze graag doen, ik pas :engeltje:

+1, Maar toch in je laatste clip van een van je stint op SPA vond ik de vangrails ook dicht komen bij dat slippertje.

Wel mooi opgevangen!

Maar op de ring zit je nog met het druk verkeer die je ook moet zien te ontwijken!

Je kan niet koken zonder af en toe een eitje te breken… Maar de ring is inderdaad met wat meer voorzorgen of reserve aan te pakken… Wat mij betreft ain’t no place like HOME ! Spa ! High speed, fantastische bochten en overal margin for error 🙂 , Ik weet waarover ik spreek 😉

haha! kort samengevat, maar zeer correct :drink:

Ik herb met m’n GSXR daar is de kanten gemaaid. Slepen is zeer prijzig daar!

Dan heb ik thuis ook ooit is een slippertje gemaakt, zonder auto, slippertjes kosten altijd veel geld mannen :bounce:

volgens mij heeft die foto van GT3RS niets te maken met de ring hoor, maar is dat van een slipper met contact aan een engels pompstation…

Maar de feiten zijn er wel, kdoe heel graag circuit, maar de ring kan mij aan geen kanten bekoren…

Amaai, en dan staat dat linker voorwiel nog niet op zijn plaats,

Ive

ik ben ook eens een keertje gaan rijden op de ring. De prijzen van de vangrails werden daar berekend per lopende meter, met een minimum van 9 meter. Daarbij komt nog dat ze op vele plaatsen drie rails hoog is.
                            Dus de rekening was snel gemaakt bij een klein slippertje.

en dan ontbreekt nog de kostprijs voor vervangen van radiatoren, krom gebogen ophanging en al die andere kleine (dure) trim …

naast sleepkosten en reparatie rekent de ring ook nog gederfde inkomsten aan als ze de ring tijdelijk moeten afsluiten voor een ongeval; en da’s nog een flinke rekening met veeel peper.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.