- Dit onderwerp bevat 22 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
14 juli 2011 om 09:22
Dag mannen,
Mijn eerste vraag is meteen een vraag die ons allemaal wel heeft wakker gehouden. Met brokjes aaneen te puzzelen, kan ik op dit forum wel een vraag vormen, maar zou toch graag even discussie puur over dit onderwerp willen hebben.
Koop je als ‘starter’ beter een dure door Porsche officiel gekeurde occasie van neem bv. 30000 euro of is het het risico nemen waard dezelfde Porsche van een particulier te kopen die er de helft voor vraagt? In het 2de geval kan je verborgen kosten ‘kopen’, akkoord, maar het lijkt me voor 10.000 euro verschil (in de meeste gevallen, als ik op de Porsche-site kijk) toch de moeite…?
Neem bv. deze:
http://nl.kapaza.be/antwerpen/porsche-911-targa-wit-70-3-0l-204pk-motor-57101271.htm
Ridicule prijs, dat weet iedereen, maar toch?? Aantrekkelijk… (is nu wel een slecht voorbeeld, dit is nu van bij Porsche n Classic, maar genoeg particulieren die hun Porsche voor niets weg doen).
Hoe gaan jullie om met die vraag? Ervaringen? 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.