dwars in de garage parkeren … of hoe krijg ik zoveel mogelijk P’s in een kleine garage???

Home Forum Zeverhoekje dwars in de garage parkeren … of hoe krijg ik zoveel mogelijk P’s in een kleine garage???

• Maker
    Discussie
  • Probleemstelling :

De garage is 3,99 m breed en er zou een 964C2 en 9974S in moeten.

De 964 is 1,65 m breed en de dikke kont van de 997 is 1,85 m breed : samen : 3,50 breed … ik hou 49 cm speling over… .
    De 964 is 4,3 meter lang en de 997 is 4,5 meter lang. Dwars zouden ze er best mooi inpassen en heb ik nog plaats voor een 3de want de garage is een rechthoek van 3,99 m op 9,15 m

Oplossing?

Hoe kan ze dwarsparkeren zonder schade te maken?

Opmerking : de auto’s worden weinig gebruikt, dus als het even wat werk is om ze geparkeerd te krijgen, dat is geen probleem

Wie weet raad?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Opgelet met goedkope automovers deze plooien na 2x gebruik open .
      Neem hier eens een kijkje
      klik

@ Bones persoonlijk niet maar een vriend van mij wel en hoor hem niet klagen , hij gebruikt dit wekelijks om zijn auto op te kuisen te polijsten en zijn velgen langs de binnenkant te reinigen ( je hoeft niet meer op je knieën naast je auto te kruipen ) :up:

Heb even naar http://www.quickjack.de gesurft, dat ziet er wel iets verdomd praktisch uit :applaus: Heeft iemand hier al ervaring mee?

He Sensa google ‘ns op Matthys Vichte die doen in garageonderdelen, was tip van Floere, zag daar de hydraulische dollies uit het filmpje en dacht goedkoper.

In Belgie nog eens verhuizen daar zie tegenop en het zal moeilijk zijn om nog iets te vinden zoals we hebben. Het huis is niet echt bijzonder, de ligging wel: Ik surf regelmatig rond op immoweb, maar ik ben nog maar weinig tegenkomen waarbij ik als liggind wil ruilen.
            Met Pasen nog even in Belgie geweest, als ik dan ‘s zomers de Vlaamse Gaaien zie vliegen, een hertje over het gras zie trekken, de buizerd die in de boom houdt zie voorbijkomen en de eekhoorntjes de eiken bomen zie insprinten, dan weet ik waarom ik zo hard werk.

Verhuizen… zelfs voor de P’s in de garage te krijgen, dat zit er niet in.

Ondertussen wel prijsgevraagd voor de dollies, hieronder het antwoord.

Nu ook gevraagd of ze de tip van Boxsterwalter nog verkopen want dat devise staat niet meer op hun website te koop. Ik ben benieuwd1

As I understood, you are asking for the price for our Car Dollies model RCD-1TD with the following specifications:
            • Capacity: 1,000 lbs. / 454 kg (each)
            • Dimensions: 393 mm x 597 mm
            • Shipping weight: 21 kg
            • Shipping dimensions: 660 mm x 431 mm x 152 mm
            Those sold in Pairs, so you will need 4 sets of these.
            Your Price for each set of two RCD-1TD will be 120 Euro on Ex-Works our warehouse in Tallinn, Estonia. Terms of Payment: 100% Pre-Payment.
            If you will tell us your exact address in Belgium then we will calculate the freight from Tallinn to your destination in Belgium.
            We do not have these in Europe, but if you will accept the offer and place the order, we will ship it in the next container to our European warehouse in Tallinn, Estonia.
            How soon do you need these Dollies ?
            Also, I am thinking that you might be interested in our Quickjack systems. Please, go to our European website at: http://www.quickjack.de and see all of the technical specifications and other useful information about it.

Hier in de buurt (Keerbergen, grens Schriek) staat een woning te koop. Twee garages en in 1 garage zit een lift naar de kelder. En daar kunnen nog 4 grote wagens in staan. Kelder is volledig waterdicht en heeft zelfs een aangepaste verluchting. Enige nadeel : ze vragen 1.650.000 euro voor het stulpje. Binnenzwembad wel inbegrepen :mrgreen:

Een oud beproefd recept van mij = verhuizen naar iets groters :first:

Ook niet slecht om wat plaats te maken

klik

kelders zijn meestal koud en vochtig, dus niet ideaal voor langdurige stalling. maar hiervoor bestaan eenvoudige oplossingen als je ze meeneemt van bij het ontwerp

Is er onder de garage geen kelder :popcorn: indien niet, kan misschien wel worden :coolness:

Ik vrees dat dat kosten op het sterfhuis zijn, woning is als zonevreemd… bos is al beschermd.

Het huis zou ik nog wat kunnen uitbreiden maar ik ben er nog niet uit of dan “garage” wel een goed idee is. Ik kan maar 1 keer bijbouwen en dan zijn de 1000m3 op. Vandaar dat ik eerst binnen het huis een oplossing zoek.

Om eerlijk te zijn, ik krijg er wel die 2 binnen, maar af en toe wordt deze idioot nog verliefd op iets. Deze liefde wordt nu schaamteloos, meedogenloos onmogelijk gemaakt door TOTMBTO met de woorden “ge hebt geen plaats”. Gruwelijk … en normaal gezien een reden voor scheiding. Maar dan wil zij de Porsches hebben … dus … noodgedwongen houdt mijn huwelijk stand.

[quote=”Sensa911″ post=250977]Bedankt voor de info mannen

… een garage bijbouwen zou inderdaad een optie zijn, tenminste als iemand mij kan informeren hoe ik van bosgrond en weidegrond … bouwgrond kan maken :happy: :[/quote]

Er zijn er die dat kunnen onderzoeken voor U als U daar zelf niets vanaf weet.

[quote=”Sensa911″ post=250977]Bedankt voor de info mannen

… een garage bijbouwen zou inderdaad een optie zijn, tenminste als iemand mij kan informeren hoe ik van bosgrond en weidegrond … bouwgrond kan maken :happy: :[/quote]

Op z’n Belgisch…. :coolness:

ik heb ook die car dolly’s gehad voor de spyder en je moet toch opletten met de vrije hoogte onder je wagen; Ik kreeg ze bv niet gemonteerd rond de achterwielen zonder eerst de wagen wat met een gewone krik op te krikken. Kwestie dat je het weet.

Bedankt voor de info mannen

… een garage bijbouwen zou inderdaad een optie zijn, tenminste als iemand mij kan informeren hoe ik van bosgrond en weidegrond … bouwgrond kan maken :happy:

Ik heb net de Gocars een mail gestuurd om prijs op te vragen, anders zal het handwerk worden zoals door Bladerunner beschreven.

De hoogte laagte van mijn garage is 1,90 m … dus ook daar kan ik niet mee weg :bounce:

Of ge zet gewoon een garage bij in de tuin.
                                  Plaats genoeg! :salut:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.