Dynorun

Home Forum Porsche Uitstappen Dynorun

• Maker
    Discussie
  • Hoi Gasten,

Wie is er geïnteresseerd om eens een voormiddag te spenderen op een vermogensbank.
    Een GT3 in volle vermogen op een bank zien rollen is echt een belevenis.
    Dus moest er genoeg interesse zijn…5 tot 10 auto’s wil ik wel een zaterdagmorgen of zo organiseren

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • Ik neem deze week nog contakt en laat verder iets weten met de mogelijkheden.

Voor mij is dat ook niet ver , dus ik ben geïnteresseerd .

Sorry, St Niklaas is mij wat te ver.

PB

Ook bij mij “achter” den hoek, maar jammer genoeg kan de bank de Turbo niet testen. 🙁

Regio sint niklaas is ok voor mij, achter de hoek… Datum?

Amai .. 340 pk ofwa ???
                Ik wist nie dat die zo pittig waren !

Vorige zondag met mijn Track Ford Focus RS op de rollen 🙂
                  Is wel geen Porschje maar geeft toch een idee.
                  [video]https://www.youtube.com/watch?v=ZR-DHEYjpts&feature=youtu.be[/video]

VermogenFFRS24mei2015zondernrplaat.jpg

Het zou in de regio ST Niklaas zijn…prijs rond de dertig euro.
                    Ik zal effe contakt nemen met de garage welke data mogelijk is en laat iets weten.
                    Hieronder mijn 968 op de bank

IMG_20150425_103244.jpg

[quote=”bladerunner” post=205088]Zoals Ghost al aangaf, waar, wanneer en hoeveel?
                      As het past wil ik ook wel.[/quote]

idem hier !

Zoals al eerder geschreven.
                        Ik kom als het op een moment is dat ik kan.
                        Nu zondag doe ik al mee met een gelijkaardig event met fordclub.
                        DVX Performance in Willebroek gaat onze fordjes eens testen 🙂

Zoals Ghost al aangaf, waar, wanneer en hoeveel?
                          As het past wil ik ook wel.

Afh. van datum +1

Tien man, awel, zet mij er alvast bij. Wie is de volgende…

Ik zou tussen de zeven en de tien auto’s moeten hebben die inschrijven, en dan kan ik het regelen

Ik wel pvdw stond naast ons in de box

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.