Dynotest met 911sc

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Dynotest met 911sc

• Maker
    Discussie
  • Vrijdag gaat de P op de dyno en nu vroeg ik me af : waar bevestigen ze die zekeringsriemen aan een P ?

Ik heb al overal gekeken maar ik zie nergens een deftige plaats waar ze de P kunnen vastmaken.

Waarschijnlijk zal Power Plus dat zelf wel weten , maar om vrijdag niet van een kale reis terug te komen wilde ik hier even de vraag stellen.

Mvg, Guy

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
  • XXX

Lap, da moest toffe pee zijn… 🙁

XXX

Spijtig om dit te lezen Guy. Een toffeee met veel kennis die we moeten missen 🙁

:wtf: hunk guy,alle succes met je omkeer,spijtig maar ja ieder zijn keuze,kvond zo raar da je niemeer op FB zat,maar nu weet ik hoe tkomt :engeltje:

Ik heb de WRX nog niet , ze moet nog naar TC maar heb toch enkele foto’s genomen met mijn gsm

Ach ja , het rechtse stuur doet me denken aan al die Engelse oldtimertjes die ik gerestaureerd heb > de boxermotor doet me denken aan de P
            Altijd positief blijven en het beste ervan maken.

[IMG]http://i386.photobucket.com/albums/oo302/morris52/Scooby/4_zps472aa28c.jpg[/IMG]

See you on the Subaruforum :relaxman:

Geen slechte keuze die WRX .
              OK , je hebt de P verkocht (en dat is jammer) , maar door die WRX ging je er toch nog maar zelden mee rijden (neen de mijne staat niet te koop)
              ik weet waar ik over praat :coolness:

Pfff , een beetje triest zonder de P
                De problemen zijn inmiddels opgelost mede dankzij de P , heb ze goedkoop laten gaan , maar toch genoeg om er nog wat winst op te maken.

Ik stop wel volledig met de oldtimers , na al die jaren zowat alles tegengekomen maar met de P te moeten verkopen , heb ik er even genoeg van.

Heb nu een WRX aangekocht en als de MR2 nu nog verkocht geraakt , dan zal de WRX mijn (enige) nieuwe hobby worden.

Voor diegene die ik op FB te vriend had …. ik heb jullie verwijderd omdat ik niet alle dagen wil geconfronteerd worden met al die mooie foto’s van al die P(areltjes) , dus absoluut niets persoonlijks.
                Af en toe passeer ik wel op het forum en miscchien kan ik af en toe een nuttige bijdrage doen in een topic

Mvg, Guy

Sterkt!
                  Je bent niet de eerste en zeker niet de laatste…

😯 shit Guy,ds minder leuk ,sterkte in ieder geval wat je voor hebt :bounce:

Tja , soms kom je al eens voor verrassingen te staan en dan moet je keuzes maken.
                      Ene dag alles perfect , andere dag …(heb geen zin om de reden online te zetten ) … en mijn Porsche … binnen een jaar of 5 jaar of 10 jaar zullen er nog Porsche zijn , maar dit moet nu even gebeuren

P staat op het net , heb geprobeerd om zo eerlijk mogelijk te zijn in de voor- en nadelen van de P , maar ik weet ook dat er biedingen zullen binnenkomen van 100 euro enz….

Dit is pas verschieten 😐 ,vond uw berichten altijd boeiend om te lezen :salut:

Helemaal niet leuk Guy, hou je sterk !

Guy man dit is minder om te lezen .
                            Het beste !wat de reden ook mag zijn .

Wim

Dat is niet zo leuk om te lezen. 😕

Toch niks ernstig hoop ik.

Wegens familiale omstandigheden niet naar de dynotest geweest

En bij deze gaat de Porsche ook in de verkoop.

Forum dyno dag interesseert me toch ook wel 💡

En ben idd benieuwd naar het resultaat van de SC, dus zeker posten hier (met filmpje!) :lekker:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.