Dynotest met 911sc

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Dynotest met 911sc

• Maker
    Discussie
  • Vrijdag gaat de P op de dyno en nu vroeg ik me af : waar bevestigen ze die zekeringsriemen aan een P ?

Ik heb al overal gekeken maar ik zie nergens een deftige plaats waar ze de P kunnen vastmaken.

Waarschijnlijk zal Power Plus dat zelf wel weten , maar om vrijdag niet van een kale reis terug te komen wilde ik hier even de vraag stellen.

Mvg, Guy

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
  • PB

YEP he did. :mrgreen:

[quote=”SL33PY” post=121001][quote=”Funny” post=120911]Maar wie is nu wie ? ;)[/quote]

mush heeft een rood zwart geruit hemd aan :mrgreen: :happy:[/quote]

You calling me fat?? 👿 8) 😉

Wat een beest! 😯 De wagen, niet de foto van Mush… 🙄 😉

[quote=”Funny” post=120911]Maar wie is nu wie ? ;)[/quote]

mush heeft een rood zwart geruit hemd aan :mrgreen: :happy:

Wat een krachten moeten hierbij niet vrijkomen en dat geluid is :lekker: :lekker: .

Bwa, dat zal ongeveer het zelfde resultaat geven als bij den deze zeker…

[video]http://www.youtube.com/watch?v=m7kqn85mups[/video]

[quote=”Mikey” post=120902]kunnen we zo is geen Dyno-dag met het Forum organiseren?[/quote]

Mijzelf zegt het eigenlijk weinig om het exacte vermogen van mijn standaard wagen te kennen, maar ik ken de eigenaar van Dyno-Star vrij goed. Zij ontwikkelen en bouwen testbanken.
                  Leuk bedrijfje om eens te bezoeken.

wie wilt er eens onder dat rokje gaan kijken? :happydance: :happy:

[quote=”Mushroom” post=120912]Lap, juist mijne slechte kant… :engeltje:[/quote]

Dat wil zeggen dat je ook een goede kant hebt . 😉 :happydance:

Lap, juist mijne slechte kant… :engeltje:

Maar wie is nu wie ? 😉

ik heb alvast een foto van de moderators op de dyno dag. :happy: :happydance: :coolness:

dinosaurs-tv-show.jpg

Wel goed vastbinden! :happy: :drink:

Eens kijken hoeveel Pk er aan het forum hangt . 😉

kunnen we zo is geen Dyno-dag met het Forum organiseren?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.