Dynotest met 911sc

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Dynotest met 911sc

• Maker
    Discussie
  • Vrijdag gaat de P op de dyno en nu vroeg ik me af : waar bevestigen ze die zekeringsriemen aan een P ?

Ik heb al overal gekeken maar ik zie nergens een deftige plaats waar ze de P kunnen vastmaken.

Waarschijnlijk zal Power Plus dat zelf wel weten , maar om vrijdag niet van een kale reis terug te komen wilde ik hier even de vraag stellen.

Mvg, Guy

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
    • Volgens de grafiek heeft de boxster die ik net gekocht heb van B Pieters 252 pk .Het koppel is er ook op vooruit gegaan .
      Wat ik opmerkte is dat de boxster minder vermogen had dan officieel opgegeven door Porsche .
      Er mag een foutmarge van 5% zijn .Maar vroeger hadden de P’s vaker meer vermogen dan opgegeven .

Je kan uw porsche laten vastmaken aan de draagarmen achteraan.
        Zo hebben ze mijn BMW diesel ook getest.
        Ik had voor de tuning 290 pk en 590 Nm.
        De man van zipp tuning twijfelde of de auto nog ging blijven staan na tuning :happy: :happy:
        Na tuning kwam ik op 350 pk en 700 Nm :relaxman:

In ieder geval een mooi grafiekje, alleen ken ik de rollentestbank niet.
          Sucses vrijdag en post zeker de grafiek dat we mee kunnen lezen 😉

ZEER GOED

Van 156 > 190pk ( 175 WPK )
            Maar een peik van 230pk

Ik was een tevreden man , en hopelijk vrijdag opnieuw

[IMG]http://i386.photobucket.com/albums/oo302/morris52/Dynotestresultaten.jpg[/IMG]

Al bij al toch een happy end dus, als de run goed was tenminste?

😀 😀 😀

Wagen was wel vastgemaakt hoor , maar ook bij de MR weinig bevestigingspunten.
                En door de deuren was meer als extra veiligheid , er stonden daar geen krachten op .

Mvg, Guy

:driver: Zeer professioneel moet ik zeggen, door de deuren heen…

bij mijne MR2 was het door de deuren door 😆

mvg, Guy

Ja gasten daar hebben een pak ervaring , maar als het over mijne P gaat , dan mag er niets mee mislopen hoor

Ik kan niet wachten tot vrijdag , ben echt benieuwd wat mijn revisie als resultaat heeft .

Mvg, Guy

Spiegel of deurklink of… Als het maar wat vasthangt is het goed. :mrgreen:

Laat ons zeker weten wat het resultaat is, ik ben alvast benieuwd! :up:

Stef/ppe weet dat wel hoor, no stress 😉

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.