E313 onderbroken van 2 tot 4 Maart te Geel West

Home Forum Zeverhoekje E313 onderbroken van 2 tot 4 Maart te Geel West

• Maker
    Discussie
  • Dus even melding van de onderbreking.
    Als je er toch wil passeren zal u dat mi,imum een uur extra tijd kosten.
    Dus beter wegblijven.
    Meer info vind je HIER.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Ondertussen wel terug open, gewoon kunnen doorrijden een uurtje geleden…

Als je geen gebruik maakt van de op- en afritten en op een gunstig tijdstip passeert dan is er niets aan de hand.
        Ik was er op een vrijdag middag en dat is vragen op problemen.
        Maar moest er zijn op die tijd.

Dat wist ik dus niet. Ik kom daar normaal gezien ook nooit. 😉
          Gisteren was er echter nog geen hinder toen ik er voorbij kwam…

Wes dat is al 5 maanden zo.
            Vanaf gisteren namiddag of avond is de E313 echter volledig afgesloten tot morgen vroeg. Dus iedereen moet over de gewone baan tussen Olen en Geel Oost.

Heb eigenlijk niet echt hinder gehad vandaag. Enkel is de afrit in Geel niet meer toegankelijk en moet je de volgende nemen… :salut:

S2

Bedankt!!! We gaan morgen naar K3 in de Ethias Arena in Hasselt en dat is wel nuttige info om op tijd te zijn! (Niet Porsche related, maar even belangrijk!!!)

merciekes!!! wilde net vertrekken naar ltf in geel…. zal dan maar op een ander moment es gaan kijken

Inderdaad soms hopeloos.
                    Zeker als je hier de weg niet kent en met de rest mee moet.
                    Is ook een beetje de reden waarom ik nu met een 50cc bromfiets naar mijn werk rijd 😉
                    Ben soms op de helft van de tijd thuis tegenover met de auto.

Vorige week van Geel (Verellen) naar Hasselt in 1.5 uur ca 45 km.
                      Probeer zoveel mogelijk de af- opritten te vermijden.
                      Hopeloos

Bedankt om dit te melden William . :up:

Ik heb de vorige keer dat het onderbroken was gezien wat voor een file dat was 😯
                          Ik dat beter “iedereen” verwittigen en niet enkele diegenen die misschien naar Antwerpen classic gaan :salut: dus graag gedaan.

Merci William, kzal u een pint betalen, :drink: want zonder je melding zou ik zondag zeker vast zitten in die file en te laat zijn op mijn afspraak.
                            Bedankt :first:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.