- Dit onderwerp bevat 28 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
23 mei 2012 om 09:27
win verleden week op ebay een nieuwe originele u-boat horloge.omdat er op mijn paypal op dat moment niet genoeg geld op staat en deze niet gelinkt is aan mijn creditcard besluit ik te betalen via overschrijving.krijg betalingsgegevens met de account J.D uit de S.straat te D.vraag rekeningnummer van verkoper aan en deze onderschrijft met G.W.vermits het verkoopadres niet zo ver van mijn deur is vraag ik om afhaling van horloge.de verkoper weigert dit.echter heeft de verkoper een 2e item te koop staan (scooter)alleen afhalen.beslis om even detective te gaan spelen en geef het adres in google.op dit adres staat een totaal andere naam en beslis om even contact op te nemen met deze persoon .een hoogbejaarde weduwe met de naam R.J. heeft nog nooit gehoord van ebay woont op dat adres.ik confronteer de verkoper met deze feiten en hoor niets meer.gisteren besluit ik negatieve feedback te geven.de verkoper heeft nu een geschil aangespannen op ebay,enige help is welkom
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.