ebay fraude???

Home Forum Zeverhoekje ebay fraude???

• Maker
    Discussie
  • win verleden week op ebay een nieuwe originele u-boat horloge.omdat er op mijn paypal op dat moment niet genoeg geld op staat en deze niet gelinkt is aan mijn creditcard besluit ik te betalen via overschrijving.krijg betalingsgegevens met de account J.D uit de S.straat te D.vraag rekeningnummer van verkoper aan en deze onderschrijft met G.W.vermits het verkoopadres niet zo ver van mijn deur is vraag ik om afhaling van horloge.de verkoper weigert dit.echter heeft de verkoper een 2e item te koop staan (scooter)alleen afhalen.beslis om even detective te gaan spelen en geef het adres in google.op dit adres staat een totaal andere naam en beslis om even contact op te nemen met deze persoon .een hoogbejaarde weduwe met de naam R.J. heeft nog nooit gehoord van ebay woont op dat adres.ik confronteer de verkoper met deze feiten en hoor niets meer.gisteren besluit ik negatieve feedback te geven.de verkoper heeft nu een geschil aangespannen op ebay,enige help is welkom

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • weet niet of er hier mensen geinteresseerd zijn in porsche design horloges

http://www.vente-exclusive.com/nl-BE/Sale/1473/Frame

jawel hoor,de smeerlap heeft een slachtoffer gemaakt,de koper van de scooter heeft zojuist via feedback gemeld dat hij is opgelicht.Het probleem is begin maar te zoeken wie die gast is.ik heb zijn rekeningnummer maar de banken mogen geen gegevens doorgeven van klanten.
        Ik heb het slachtoffer dit rekeningnummer bezorgd en gezegd zo vlug mogelijk klacht neer te leggen bij politie.

😆 😆 😆

PB

Anders heb ik deze U Boat horloge in de aanbieding, ben je zeker dat het GEEN namaak is!

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/c0678-1.jpg[/IMG]

8,50€ inclusief verzending d8 ik. :mrgreen:

XXX

Da’s je gepaste actie, bij vermoeden van fraude of nep uurwerken e.d., moet je het melden bij E-bay.
              Succes met de zoektocht 🙂

zelfs met paypal ga ik deze aankoop toch niet doen,als de verkoper al begint met valse accountgegevens heb ik geval van een claim altijd een hoop problemen,en daar heb ik nu juist geen goesting in,heb ondertussen alles doorgegeven aan ebay en zal wel zien wat ervan komt.

XXX

Ik ben zezlf ook al lang op E-Bay actief. Ze hebben me ooit eens liggen gehad met een betaling, niet via Paypal. E-bay heeft dan truggestort maar is gelimiteerd tot 202,-€….

Ik betaal staads via Paypal account en dit werkt toch wel.

Kopen buiten de EU heeft wel douane controle tot gevolg. Bij aankoop van een Welder uurwerk (Ital Fontana) was de prijs redelijk maar de douane lapte er eventjes 91 eurokes bij.

Dus de tips zijn:

*Controleer altijd de beoordelingen van de verkoper, daar leer je al veel bij. Let op met fake beoordelingen, dat zijn er van e-bayers met zelf een nieuw account.
                  *Tracht altijd Paypal te betalen en kijk na tot welk bedrag de lading gecekt is.
                  *Koop in de EU, dan heb je geen sorres met de douane.

Veel plezier want af en toe zitten er wel koopjes tussen :relaxman:

Awel, zo ne Gulf Monaco… :engeltje:

De daytona goud met steve’s dial mmmmm machtig mooi ref 116518

Ebay is vrij gevaarlijk voor klokjes. Doe al een 10 tal jaar in de betere merken (rolex, audemars, etc) en je moet weten wat je doet op internet. De helft vd daytona zijn nep of herbruikte fotos! Zo ook voor andere populaire klokken! Mocht iemand iets zoeken hierin wil ik altijd helpen.

Mush, de mooiste horloge ooit gemaakt volgens mij, zou ik graag aan mijn kleine collectie willen toevoegen… want “automaten” is ook nog een passie van mij…

Koop anders eentje met wat (Porsche)geschiedenis…

Vind deze hartstikke mooi…

zie ik van km ver dit is een fake,de foto’s die de verkoper heeft geplaatst zijn zeker van
                            een originele horloge
                            U-BOAT “CLASSICO” CA925 – NOOIT GEDRAGEN !!!! AFKOMSTIG VAN VERZAMELAAR
                            als je dit ingeeft op google kom je er wel
                            update,verkoper doet zojuist een laatste voorstel:betalen via paypal.
                            ga ik zeker niet doen.

PB

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/1738884.jpg[/IMG]

U-Boat Thousands of Feet <>

Normale prijs pakweg een 3000€, nu voor maar een 880HK$! (90€)

Wees er wel snel bij, hij heeft er maar een paar duizend aan dit vriendenprijsje !

als er nog niks betaald is gewoon niks van aantrekken en verkoper negeren.
                                heb enkele jaren gelden geprobeerd om mn auto te verkopen via ebay das normaal betalend , ik heb dat nooit betaald , daarna kreeg ik regelmatig mailtjes van een incassobureau met het dringend verzoek om te betalen, maar wagen was niet verkocht .
                                ik heb dan een lelijke mail naar incasso gedaan en nooit meer iets gehoord en we zijn nu weer meer dan anderhalf jaar verder.

Normaal heb je in zo’n geval zeker en vast Ebay aan jouw kant hoor!
                                  Even de situatie uitleggen en dan ben ik zeker dat alles in orde komt. Ze kunnen niet lachen met dergelijk gespuis!

Ikzelf heb ook al veel op Ebay gekocht. Nooit problemen, steeds met PayPal betaald voor de zekerheid wel. Ook altijd de feedbacks bekijken en lezen…

Komt dus wel in orde!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.