echte porsche ??

Home Forum Zeverhoekje echte porsche ??

• Maker
    Discussie
  • mijn zoontje kwam wenend van school : vincent zegt dat onze porsche geen echte porsche is ❗ ❗
    is een 914 een echte porsche of niet
    (mijn kindjes vinden van wel…)

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • jaja koen gij hebt de dikste 😆 🙄 😯 😀 ) o roll: 😉 😆 😆 😆 😆

De 924 is toch gekomen in de tijd dat de laatste 914 gebouwd werd 🙄 ❓ 😉 😈 😆

voor de eerste generatie natuurlijk

had die reactie al gevreest

in die tijd dat de 914 geproduceerd was was alles nog luchtgekoeld en motor achterin en was er van924 944 en 928 nog geen sprake

dus ik denk niet dat er met mijn schrijveniets gewezen werd richting de watergekoelde opvolgers

hij heeft alvast de hoofd “voorwaarden ” zullen we maar zeggen he

aleez voor de eerste generatie natuurlijk he

S2

Tuurlijk is een 914 een echte (Volkswagen-)Porsche, wat had je gedacht? 😀

Is altijd een beetje de discussie, onlangs was er een discussie op autoforum.be of een Boxster een echte Porsche was of niet, en ook daat waren de meningen 50/50 verdeelt, dus ik kan me wel voorstellen dat dat bij om het even welke “niet-911” zo is.

Anoniem

Mijn gedacht. Degene die vinden dat hetgeen waar een porsche logo op staat, geen porsche is, zijn weinig respectvol. Zou zelfde redenering zijn als bvb zeggen dat een nieuwe Lambo een Audi is. Of zeggen dat een RR een BMW is. Of zeggen dat een Audi RS6 geen Audi is (maar een porsche 😉 ) enz enz…

[quote=”the body docter”:3fz1xrmd]hij heeft alvast de hoofd “voorwaarden ” zullen we maar zeggen he 😆

luchtgekoeld

motor achteraan

boxer motor

geen bagage ruimte (hihi)

😆 [/quote]

Dus de 924/944/928/968/Cayenne zijn al geen echte Porsches en de 986/987/Cayman/996 en 997 voldoen ook niet aan de kwalificaties.

Voormij is alles Porsche wat door Porsche is uitgebracht en het logo vooraan erop staat

Idem hier..

Wie kan nu ontkennen dat dit geen echte porsche is:

Voor mij in ieder geval wel!

Foei, stoute Vincent ! 👿

hij heeft alvast de hoofd “voorwaarden ” zullen we maar zeggen he 😆

luchtgekoeld

motor achteraan

boxer motor

geen bagage ruimte (hihi)

😆

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.