Een 911 met 3200 cc motor bouwjaar omstreeks 1985

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Een 911 met 3200 cc motor bouwjaar omstreeks 1985

• Maker
    Discussie
  • Hey,
    ik ben op zoek naar een originele Porsche 911, 3200 cc, bouwjaar omstreeks 1985. Ik weet dat er discussies gaan over de versnellingsbak 915 of G50, doch dit is voor mij geen breekpunt. Liefst een coupé, maar mag ook targa zijn. Geen cabrio. Voorkeur gaat uit naar Europese wagen met onderhoud historiek. Zal als classic car ingeschreven worden.
    Ik heb 2 linkerhanden zodat ik alles wat er opgeknapt of hersteld moet worden, dien uit te besteden.

Groetjes.
    Walter.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 73)
  • Wim

Op verzoek van topic starter

0

Tav de moderators,
        ik heb gevonden wat ik zocht, dus slotje mag erop (of hoe werkt dat hier?) 😉

Grtz

0

leuke wagen, had Johan ook willen bellen 😳

0

Inderdaad, dat is hem. Is nog wel wat werk aan, maar dat gaat zeker goed komen.

😀

0

Neen hoor , Jorgen heeft het goed gezien .
              Ik heb deze “Espressobraun” Porsche ook op Johan zijn FB zien te koop staan .

0

oei, alle fototjes posten hier dan 😈
                dat zien we graag :drink:

0

@jol178: ik denk dat je een andere gezien hebt op zijn Fb. Dat is een 3.0 SC die hij te koop had voor racerij.
                  De 3.2 had hij maandag pas binnen gekregen! 🙂

Grtz

0

proficiat, heb de wagen op facebook gezien, veel plezier er mee :driver:

0

Daar ga je een goede aan hebben .
                      Zelf ook tevreden klant bij Johan .

0

:relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman:
                        De Porsche 911 3.2 die ik zocht gevonden bij Johan Dekens! De espressobruine is vastgelegd en nu wordt het aftellen tot hij helemaal terug in orde staat zodat ik met deze prachtige wagen kan gaan rondrijden en op de treffens kan komen showen.
                        Met dank uiteraard aan Johan die me steeds voorgehouden heeft om rustig de tijd te nemen en zeker niet overhaast te werk te gaan, en me meermaals volledig vrijblijvend advies en informatie gaf over Porsches die ik te koop zag staan en in mijn ogen de moeite waard waren (doch die zeker een miskoop geweest zouden zijn). Sorry voor de kwijl op je oprit! 😉

Grtz
                        :respect2:

0

Doet er ook niet toe Wim, voorlopig toch nog geen tijd 😉 . Alleen spijtig om te horen dat hij hem al beu is. Dacht dat het een liefhebber was, maar blijkbaar is het meer van koopjes doen en vervolgens … Maar goed, ieder z’n ding natuurlijk.

0
                          Wim

Zou het niet weten Bert. 😳

Maar de nieuwe eigenaar was een aantal weken gelden nog eens bij ons, en vertelde dat hij op Mobile.de te koop stond.
                            Heb er niet achter gezocht, dus kan er verder geen mededelingen over doen van waar of wie.

0

Nou, je eerste Porsche blijft toch iets speciaals. En is gewoon leuk om te weten naar waar die gaat.

0

[quote=”BC911″ post=86954][quote=”cabrio wim” post=86833]Maakt niet uit, maar is eigenlijk hetzelfde als die toen van Bert die hier op het forum toen te koop kwam….. 😥

Is toen naar Nederland gegaan, en staat nu ook weer in Duitsland te koop, …[/quote]
                                Waar kan ik m’n wagen terug kopen Wim … 😐 ?[/quote]

doet precies wel pijn 🙁

0

[quote=”cabrio wim” post=86833]Maakt niet uit, maar is eigenlijk hetzelfde als die toen van Bert die hier op het forum toen te koop kwam….. 😥

Is toen naar Nederland gegaan, en staat nu ook weer in Duitsland te koop, …[/quote]
                                  Waar kan ik m’n wagen terug kopen Wim … 😐 ?

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 73)
                                • Het onderwerp ‘Een 911 met 3200 cc motor bouwjaar omstreeks 1985’ is gesloten voor nieuwe reacties.