Home › Forum › Porsche miniatuur › Een 991 GT3 RS erbij op het forum !
- Dit onderwerp bevat 33 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 6 maanden geleden door kurt.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Rufie” post=209757]Wat bedoel je, Raychem ?
Als ik een bod doe, kom ik het na. Helaas geen reactie meer gehad op mijn bod.
Nu wacht ik wel op Autoart.[/quote]Ik bedoel gewoon dat er somigge mensen een bod uitbrengen op bepaalde items maar dit dan nooit nakomen.
Het is makkelijk om op dingen te bieden maar helaas zijn deze op bedpaalde sites niet bindend.[quote=”Rufie” post=209757]Wat bedoel je, Raychem ?
Nu wacht ik wel op Autoart.[/quote]Ik bedoel gewoon dat er somigge mensen een bod uitbrengen op bepaalde items maar dit dan nooit nakomen.
Het is makkelijk om op dingen te bieden maar helaas zijn deze op bedpaalde sites niet bindend.[quote=”Rufie” post=209757]Wat bedoel je, Raychem ?
Het is makkelijk om op dingen te bieden maar helaas zijn deze op bedpaalde sites niet bindend.die opmerking was idd vrij suggestief :sarcastisch maar heren er hangen momenteel al genoeg incontinente donkere wolken boven het land:
die opmerking was idd vrij suggestief :sarcastisch maar heren er hangen momenteel al genoeg incontinente donkere wolken boven het land:
Wat bedoel je, Raychem ?
Nu wacht ik wel op Autoart.Wat bedoel je, Raychem ?
Nu wacht ik wel op Autoart.Raar, heb al contact gehad met hem paar weken geleden.
Toen 485 geboden, was iemand daarna met 525. Niks meer van gehoord.
Zou hij een hele reeks verkopen ?Raar, heb al contact gehad met hem paar weken geleden.
Toen 485 geboden, was iemand daarna met 525. Niks meer van gehoord.
Zou hij een hele reeks verkopen ?Deze al gezien Rufie?
Deze al gezien Rufie?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.