Een 991 GT3 RS erbij op het forum !

Home Forum Porsche miniatuur Een 991 GT3 RS erbij op het forum !

• Maker
    Discussie

• Rufie
    Deelnemer

Brochure GT3 RS : check

Minichamps 1/43 limited 2000 p. lava orange, hard to get, but : check

GT3 RS 1/1 : mission impossible !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
      • [quote=”Rufie” post=209757]Wat bedoel je, Raychem ?
        Als ik een bod doe, kom ik het na. Helaas geen reactie meer gehad op mijn bod.
        Nu wacht ik wel op Autoart.[/quote]

Ik bedoel gewoon dat er somigge mensen een bod uitbrengen op bepaalde items maar dit dan nooit nakomen.
        Het is makkelijk om op dingen te bieden maar helaas zijn deze op bedpaalde sites niet bindend.

[quote=”Rufie” post=209757]Wat bedoel je, Raychem ?

Ik bedoel gewoon dat er somigge mensen een bod uitbrengen op bepaalde items maar dit dan nooit nakomen.
          Het is makkelijk om op dingen te bieden maar helaas zijn deze op bedpaalde sites niet bindend.

[quote=”Rufie” post=209757]Wat bedoel je, Raychem ?

ken

wie zal de 2de zijn.
              autoart of minichamps
              ik denk minichamps 😀

ken

wie zal de 2de zijn.
                autoart of minichamps
                ik denk minichamps 😀

die opmerking was idd vrij suggestief :sarcastisch maar heren er hangen momenteel al genoeg incontinente donkere wolken boven het land:

die opmerking was idd vrij suggestief :sarcastisch maar heren er hangen momenteel al genoeg incontinente donkere wolken boven het land:

Wat bedoel je, Raychem ?
                      Nu wacht ik wel op Autoart.

Wat bedoel je, Raychem ?
                        Nu wacht ik wel op Autoart.

Bieden is gemakkelijk maar dan effectief uw bod nakomen????

Bieden is gemakkelijk maar dan effectief uw bod nakomen????

Raar, heb al contact gehad met hem paar weken geleden.
                              Toen 485 geboden, was iemand daarna met 525. Niks meer van gehoord.
                              Zou hij een hele reeks verkopen ?

Raar, heb al contact gehad met hem paar weken geleden.
                                Toen 485 geboden, was iemand daarna met 525. Niks meer van gehoord.
                                Zou hij een hele reeks verkopen ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.