Een 996 laten overspuiten

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Een 996 laten overspuiten

• Maker
    Discussie
  • Ik wou eens weten wat het ongeveer zou kosten om een 996 turbo te laten overspuiten?
    ik heb er een paar op het oog maar zijn bijna allemaal zilver en vind dat niet zo mooie kleur,dat is zo alledaags.
    Zijn er van jullie die dat misschien weten?

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • In een andere kleur laten spuiten zal een pak meer kosten omdat dan de sluitkanten mee gespoten moeten worden.

Als je het goed wil doen moeten de deuren, motorkap en kofferklep volledig gedemonteerd worden en deels van het interieur, dit om alle binnenkanten of sluitkanten mee in de andere kleur te kunnen zetten.

Dit zijn veeeeel extra uren en kosten. Reken maar ergens tussen de 4000 en 6000€ ….
      Zelf demonteren en monteren zal al veel schelen in de prijs.

Bij het in dezelfde kleur herspuiten moet dit allemaal niet gedemonteerd worden en is een pak minder werk en mag je tussen de 3000 en de 4000€ zeker rekenen….

De prijzen hangen veel af van welke carrossier je kiest, maar hier mag je zeker op rekenen.

Veel succes met de zoektocht nog 😉

0

Misschien, normaal heb je toch voor elke auto een liefhebber en zijn er misschien die ook graag rood zien.
        Misschien, kweet ni

Mvg

0

Het is daarom eens wil polsen wat ongeveer kost.
          Maar als ik hem wil laten spuiten moet het wel goed gedaan worden.
          Mvg

0
          Wim

Als je hem ooit wilt verkopen denk ik wel dat dit een rol speelt, vooral als hij nog helemaal origineel is.

0

zou dat een rol spelen, ik zie graag rood maar daar zijn er niet veel van.

Mvg

0
              Wim

Als je het echt goed wilt doen en er niks later van wilt zien dat hij overgespoten is, kan het serieus in de euro’s oplopen.
                Want er moet dan echt serieus gedemonteerd worden. 💡

Op zijn Amerikaans kan het ook, en is veel goedkoper, maar staat zo slordig.

0

Als ik van jou was zou ik een *porsche altijd in originele kleur laten dit gaat in de toekomst zijn waarde ten goede komen :respect2:

0
                7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.