- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
23 juni 2012 om 13:43
Een vrij dagje en een trackday van Skylimit en Driving Fun op de Nordschleife .
De dag was voorbestemd .
Na drukke werkdagen en erg late werkuren een beetje verslapen , maar och , ik heb de hele dag tijd .
Dan nog even in de file staan (Een dik uur) voor het Autobahnkreus Aachen en het gevolg was dat ik om 14.15u ter plaatse was .
Raar , het was zo goed als leeg op het parkeerterrein .
Hoe kan dat nu ?
Zouden ze ergens anders starten ?
De auto geparkeerd en even rondgewandeld zie ik de wagens van Skylimit en Andy staan .
Even nagevraagd waar iedereen is , bleek de trackday maar tot 14u te zijn en daar er meerdere ongevallen gebeurd waren waaronder eentje rond 13u met drie wagens en een vangrail was alles stop gezet .
Doeme , sta ik hier nu en ik moet pas om 18.45u mijn zoon afhalen tegen Düsseldorf .
Wat nu gedaan ? Naar huis rijden doe ik niet .
Besloten om even rond te toeren kijken of ik leuke wagens kan spotten en dan zullen we wel verder zien hoe de tijd in te vullen .
Kom ik opeens aan Adenau wagens van bekenden tegen .
Dar even gestopt en die wisten me te vertellen dat er om 16u de VLN ging rijden .
Yes , toch niet voor niets gekomen .
Na een gezellige babbel richting F1 circuit gegaan en op tocht .
Waren de teams zich aan het klaarmaken , gevolgd door de start één per één wat een geweldig orgie was voor de oren .
Daarna doorgereden naar Brünchen om nog wat actiefoto’s te nemen tot ik moest vertrekken .
Al bij al dus nog een heerlijk dagje inclusief de ritjes op en terug van de Nordschleife .De kleine 400 foto’s vinden jullie HIER
Enkele teasers
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.