een elfje erbij … eindelijk !

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 een elfje erbij … eindelijk !

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
    • lang gezocht … en nu de juiste gevonden

Congratulations ! altijd leuke tijd…allez, ‘t is te zeggen, heb er ooit nog maar eentje gekocht, maar ik herinner me die dag nog zoals gisteren :happydance:

hola, proficiat!!
          Specs en foto’s??

ext agat grau – int volleder espresso braun – targadak braun
            RS spyder verlgen, sportchrono, sportuitlaat, sportstuur, Bose, adaptieve sportstoelen, PDLS zwart

heeft nu een winterwrap

Congratzzzz, mooie machine!

Wij hadden de primeur al, maar ook hier, proficiat! Ik hoop dat we die maar vlug in het echt kunnen zien..

Uit goede bron vernomen dat de ‘go-faster-stripes’ er al af zijn

Moest wel, anders reed ie overal te hard :happydance:

mooimooimooi :up: :coolness: :driver:

zijn dat dezelfde velgen maar andere kleur?

[quote=”Luke” post=284010]…zijn dat dezelfde velgen maar andere kleur? [/quote]YEP

[quote=”DST” post=284009]Uit goede bron vernomen dat de ‘go-faster-stripes’ er al af zijn …[/quote]
                      YEP

proficiat D !!! Veel plezier en veilige km’s er mee :driver: :driver:

mooi mooi, proficiat :up:

Prachtige Neunelfer, proficiat!

XXX

Congratz mate :up: :up: :up:
                              Veel plezier met de Targa!

Zeer mooie exclusieve Targa :applaus:

lijkt ook veel op deze Targa

Porsche 991 Targa 4 GTS EXCLUSIVE MANUFAKTUR EDITION :
                                Außenfarbe: Achatgraumetallic / Verdeck Braun
                                Innenausstattung: Naturleder Espresso
                                Erstzulassung: 29.04.2019
                                Laufleistung: 29.800
                                Leistung: 331 KW / 450 PS

Prachtige kleurencombinatie – echt sjiek voor de Targa – zeldzame kleurencombi met het espresso interieur en dak.
                                  We hebben een gelijkaardige 991.2 2S Cabriolet gekocht, morgen haal ik m op !

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.