een elfje erbij … eindelijk !

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 een elfje erbij … eindelijk !

• Dit onderwerp bevat 38 reacties, 22 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar geleden door XXX.
  • Maker
    Discussie
  • lang gezocht … en nu de juiste gevonden

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
  • XXX

Ik dacht dat je dat er gratis  bij krijgt, samen met de bus vloeibaar bandenkit. 
      Zat ook in de Macan, gewoon omdat je geen reservewiel hebt.

Vandaag nog ff de targa aan de druppellader gehangen.
        Nu viel mij voor het eerst op dat er onder het batterijdeksel een compressortje zit.
        Ik zie er nergens iets van vermeld in mijn optielijst. Ik heb ook geen bandenkit.
        Zit dit standaard in elke 991?

[quote=”GrPeter” post=284244″]@ZUFF-65: Idd het dak kon dicht blijven, zetels zitten laag genoeg tegen de grond ;-).
           [/quote]
          Hey die Peter , ben blij dat je er geheel inpaste

@ZUFF-65: Idd het dak kon dicht blijven, zetels zitten laag genoeg tegen de grond ;-).
            Verrassend veel ruimte voor de knieën .

@DeePee
            voor de power die er inzit en er uitkomt mag je gerust ELF zeggen ipv het verkleinwoord elfje …
            om het met de woorden van Astrid te zeggen … ammmaaazzzzing … 

@Paul: Onze dubbele meter tellende webmaster past in de targa als gegoten, zelfs met het dakje dicht

Gewoon laten plaatsnemen achter het stuur …

[quote=”DeePee” post=284089″]ik kom eens af om te checken of je er in past.
                  als je van alle knopjes blijft moet ik enkel het stuur en bestuurdersstoel ontsmetten 😉
                  op de plasmabank neemt ook de ene na de andere donor op hetzelfde ligbed plaats, dus dat kan corona proof.[/quote]
                  Ik vrees dat je bij deze bizarre koude toch het targa dakje zal moeten openen ,om “GrPeter “te doen neerzitten  op passagierstoel   

Mooi hoor!

ik kom eens af om te checken of je er in past.
                      als je van alle knopjes blijft moet ik enkel het stuur en bestuurdersstoel ontsmetten 😉
                      op de plasmabank neemt ook de ene na de andere donor op hetzelfde ligbed plaats, dus dat kan corona proof.

Proficiat Deepee, Nice car.
                        Ik wil bij gelegenheid eens een poging wagen(als het terug mag) of lange mensen daar ook ingaan.
                        Kwestie van de bucketlist up-to-date te houden :happydance:

Proficiat.
                          Uitzondelijk mooie wagen. Veel geluk ermee.

Proficiat Dirk :up:

Ga je nog veel plezier van hebben.
                            Beter nu dan ooit.

Pluk de dag !

Proficiat Deepee, wat een mooie wagen :up:

Zo heeej, das een beste gezinsuitbreiding, congrats!!

zeer mooi! geslaagde combo. Mijn voorkeur naar de originele lak, top!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.