een elfje erbij … eindelijk !

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 een elfje erbij … eindelijk !

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

lang gezocht … en nu de juiste gevonden

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
      • @ DST: ik bedoelde dat te hard rijden …
        @ Bladerunner: de wrap deed me idd ook aan jouw targa denken
        @ all: bedankt voor jullie leuke reacties !!

[quote=”DeePee” post=284035][quote=”DST” post=284009]Uit goede bron vernomen dat de ‘go-faster-stripes’ er al af zijn. Moest wel, anders reed ie overal te hard :happydance:[/quote] Spreek je met martini strepen uit ervaring ?

Is wel nodig hoor op zo’n oud viercylinderke
          Heb nu veruit de snelste 968 :happy:

Netjes Dirk, en vooral omdat het een Targa is. :applaus: :applaus:

Heel mooie wagen, en wat een verschil in kleuren, maar beiden toppy

[quote=”DST” post=284009]Uit goede bron vernomen dat de ‘go-faster-stripes’ er al af zijn. Moest wel, anders reed ie overal te hard :happydance:[/quote] Spreek je met martini strepen uit ervaring ?

[quote=”Zuff-65″ post=284033]… Ik zou zo snel die wrap nog niet verwijderen hoor.[/quote]
                Ik zou hem vrij snel vervangen door een blauw/grijze folie (sport classic kleur 997). Die had ook een espresso bruin interieur :engeltje:

@Deepee : die gouden wrap is valt eigenlijk best mee en met andere originele velgen dan de spyder typ , komt de goudkleurige lak en bruine dak meer tot zijn recht ! ( ben geen aanhanger van “Spyder dingens”, velgen en andere … items )

Ik zou zo snel die wrap nog niet verwijderen hoor 8)

[quote=”veloce” post=284026]… een gelijkaardige 991.2 2S Cabriolet gekocht, morgen haal ik m op ![/quote]

We zien graag foto’s “Veloce” !!

[quote=”ZUFF-65″ post=284025]Zeer mooie exclusieve Targa :applaus:
                      lijkt ook veel op deze Targa: Porsche 991 Targa 4 GTS EXCLUSIVE MANUFAKTUR EDITION …[/quote]
                      Je hebt wijsneuzen en speurneuzen. Het is dan ook 99% dezelfde Paul, maar een 4S en geen GTS. Ook hangt er geen plaatje op het handschoenkastje; had de eerste eigenaar de visie om hem een paar jaar eerder al zo samen te stellen; en de prijs scheelt ook aanzienlijk 😉 .
                      Omwille van de wrap heb ik immers geen actuele foto van de buitenkleur. 😉 Zodra de folie er af gaat, post ik eigen foto’s; tenzij we elkaar al eerder live op een meeting treffen.

Schitterende aankoop! Congratz!

Prachtige kleurencombinatie – echt sjiek voor de Targa – zeldzame kleurencombi met het espresso interieur en dak.
                          We hebben een gelijkaardige 991.2 2S Cabriolet gekocht, morgen haal ik m op !

Zeer mooie exclusieve Targa :applaus:

lijkt ook veel op deze Targa

Porsche 991 Targa 4 GTS EXCLUSIVE MANUFAKTUR EDITION :
                            Außenfarbe: Achatgraumetallic / Verdeck Braun
                            Innenausstattung: Naturleder Espresso
                            Erstzulassung: 29.04.2019
                            Laufleistung: 29.800
                            Leistung: 331 KW / 450 PS

XXX

Congratz mate :up: :up: :up:
                              Veel plezier met de Targa!

Prachtige Neunelfer, proficiat!

mooi mooi, proficiat :up:

proficiat D !!! Veel plezier en veilige km’s er mee :driver: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.