Een gekende ?

• Maker
    Discussie
  • Ongeval op E40 deze nacht …
    [i]De exacte omstandigheden van het ongeval worden nog onderzocht. Vermoedelijk reed een van de personenwagens, een Porsche, te snel.
    De bestuurder van de sportwagen kwam om het leven. Drie andere personen raakten gewond en werden naar het ziekenhuis overgebracht.[/i]

Zoals in de thread rond Sterchelé al gezegd door enkele leden. Het is al verleidelijk om op een ‘verlaten’ autosnelweg ‘s nachts eens door te trekken. Het overkwam mij gisterenavond op de E17 ook maar weer eens. Maar dat vraagt inderdaad maximale concentratie. Zeker bij het nattige weer van vorige nacht met minder goede zichtbaarheid.

Oprechte deelname aan de nabestaanden van de Porsche-rijder

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • R I P

het kan snel verkeren….

Ik zat gisteren op de E17 ook te flirten met de 190km/u, in de regen… Het erge is dat je in de wagen altijd zo’n vals héél veilig gevoel hebt. En OK de Porsche heeft gelukkig heel goede remmen aangepast aan zijn snelheden, maar als er iets onverwachts gebeurt… tja, dan kan je enkel hopen dat het beter afloopt dan met Vincent… 🙁

De man , Vincent , was eigenaar van een restaurant in Oostende

UPDATE : Krant : Het Laatste Nieuws

Dode bij ongeval met 4 wagens op E40 in Drongen

HLN update

De aanrijding waarbij vannacht vier voertuigen betrokken waren op de E40 in Drongen, werd veroorzaakt door de bestuurder van een Porsche die veel te snel reed. Dat blijkt uit de vaststellingen van een verkeersdeskundige, zegt het Gentse parket. De sportwagen reed circa 175 kilometer per uur.

Het ongeval gebeurde rond 1 uur in de richting van Oostende, net voorbij de oprit Drongen. De Porsche begon aan de hoge snelheid te slippen op het natte wegdek en raakte andere voertuigen. Uiteindelijk waren nog twee andere auto’s en een vrachtwagen bij het ongeval betrokken.

De bestuurder van de sportwagen, een 35-jarige man uit Oostende, overleefde het ongeval niet. De rijbaan richting Oostende was enkele uren versperd en ook de oprit Drongen richting kust werd afgesloten. (belga/adv)
            16/05/08 04u13

Amai als ge die foto ziet 😯 .
              Doet een mens weer twee keer nadenken alvorens hij het gaspedaal induwt. Want 175 km/uur heb je heel snel. Ik heb bij mezelf al dikwijls gezegd : “sh..t ik rij hier op die gewone weg weer tegen de 200 km/uur”. Pas wanner je moet afremmen voor een voorligger weet je hoe snel je wel reed.

[quote=”Bernie”:1zeyj2br]Op de TV beelden te zien gaat het om een donkergrijze 996 (4s of turbo ? )
                [/quote]

Yep, … die zag er niet bepaald goed uit die wagen … en die gast was pas 35… : live fast, but please do not die too young 😕

http://byfiles.storage.live.com/y1pIGkQaIJebuPTOM_COdGSLOS7EChw3g9LNAgM5n1RK9bjATidCP6L37EcATN8bDVO9s8-klBu1O8

Op de TV beelden te zien gaat het om een donkergrijze 996 (4s of turbo ? )

Sterkte aan de nabestaanden !

[i]Edit : Blijkbaar 996 Turbo dus –
                  Een NAT wegdek kan dus heel verraderlijk zijn….ik verkies zoveel mogelijk droge Porsche kilometers…

Ik kreeg al een sms deze ochtend van een aantal vrienden om te zien of ik nog leefde 😯
                    Eén kennis slaagde er zelf in dit neer te pennen:
                    Stomme kloot, ge reed nooit door rood, maar wel te snel, nu weet ge’t wel, ge zijt dood! 😯

Euhm, ja, goeiemorgen 😕

(ik woon in Drongen) 🙄

Sterkte aan de familie van de nabestaanden.

Ik vind niet direct ergens een artikel buiten bij HLN, http://www.hln.be/hln/nl/2362/File-info … ngen.dhtml

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.