Een groentje er bij!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Een groentje er bij!

• Maker
    Discussie

• Yenthe Paulussen
    Deelnemer

Hallo Porsche rijders,

Ik wil mezelf even voorstellen!
      Ik ben een jonge man van 25j die enkele dagen geleden na lang twijfelen zijn eerste Porsche heeft gekocht.
      Het gaat om een Boxster 987 2.7
      Dit is een puur vrijtijds voertuig om van te genieten, op een mooie dag mee rond te rijden, op vakantie te gaan, …
      Ik ben er van overtuigt dat ik in de loop van volgende weken/maanden verschillende vragen ga krijgen en hoop dat jullie mij hier met verder willen helpen.
      Komen jullie soms ook samen op een meeting of voor een rondrit of dergelijke?

Eén van de vragen waar ik momenteel met in mijn hoofd zit is de volgende:
      Kan de radio “makkelijk” veranderd worden? Hoe zit het met de aansluitingen enzo?

Grtjes, Yenthe

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
      • Welkom op het forum. Boxster = funnnnnnnnn!

Dankje, ik ben er super trots op!
          Het weer was idd schitterend gisteren om zonder dak te rijden, nu was ik echt blij dat ik voor de Boxster gekozen heb. 😉
          Het was de eerste keer dat ik er een echte grote rit met deed en het viel me op hoe confortabel deze wagen rijd.

wat een lekker ding !!! toch niet moeilijk om daarvan met volle teugen te genieten :driver:

welkom
              mooie Porsche
              :drink:

Prachtige wagen hoor Yenthe.
                Goede keuze…
                Hij ziet er heeeel mooi uit… en net vandaag zo mooi weer om te toeren met open dak.
                Succes ermee !!!!
                Danny2

Na lang te wachten op men nummerplaten (post staking) heb ik vandaag voor de eerste keer echt kunnen genieten van de Porsche.
                  Ik ben een ritje gaan doen daar de Antwerpse haven om zoals beloofd enkele fotootjes te maken! 😀

IMG_8603copy-2.jpg

IMG_8589copy-2.jpg

IMG_8578copy-2.jpg

[quote=”Yenthe125″ post=219064]Hallo Porsche rijders,

Ik wil mezelf even voorstellen!
                    Ik ben een jonge man van 25j die enkele dagen geleden na lang twijfelen zijn eerste Porsche heeft gekocht.
                    Het gaat om een Boxster 987 2.7
                    Dit is een puur vrijtijds voertuig om van te genieten, op een mooie dag mee rond te rijden, op vakantie te gaan, …
                    Ik ben er van overtuigt dat ik in de loop van volgende weken/maanden verschillende vragen ga krijgen en hoop dat jullie mij hier met verder willen helpen.
                    Komen jullie soms ook samen op een meeting of voor een rondrit of dergelijke?

Eén van de vragen waar ik momenteel met in mijn hoofd zit is de volgende:
                    Kan de radio “makkelijk” veranderd worden? Hoe zit het met de aansluitingen enzo?

Grtjes, Yenthe[/quote]

Attachments:
                    • IMG_8578copy.jpg
                    • IMG_8589copy.jpg
                    • IMG_8603copy.jpg

Ik woon in de Kempen.
                      Ik ga mezelf zeker en vast eens laten zien op een meeting of dergelijke.
                      Foto’s volgen absoluut. 😉
                      Bedankt voor het hartelijke ontvangst van iedereen!

Dag Yenthe ,
                        Fijn dat je erbij bent !!!
                        Ik heb ook een boxster , een 986. Een heerlijke auto om te toeren als het mooi weer is.
                        Alhoewel ; ik heb me ook een hardtop aangeschaft… we wonen tenslotte in België hé !
                        Veel plezier nog met je speedster !!!
                        Danny2

welkom.

XXX

Welkom Yenthe, nte op tijd om de eindejaars meetings nog mee af te lopen :up:
                            Geniet van de Boxter 😀

Wiring Harness for 2003-UP Porsche Vehicles with PCM 2.1 system Harness plugs into the factory car wire harness when installing a new stereo Converts car specific power/speaker connector to a universal ISO connector KLIK of je vindt HIER een complete tutorial

[hide]Welkom. Meetings ? Wel ja, dit weekend, boxstoberfest in Paal – Beringen. We zijn momenteel (maar) met 10 man blijkbaar :-([/hide]

PM

Welkom Yenthe en veel plezier met je wagen en op het forum!!

Welkom, en fotos plaatsen!
                                    Er is bijna elk weeken iets ergens te doen, daar kun je gerust in zijn.
                                    Vraagje: van welke streek ben je?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.