Een groentje er bij!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Een groentje er bij!

• Maker
    Discussie

• Yenthe Paulussen
    Deelnemer

Hallo Porsche rijders,

Ik wil mezelf even voorstellen!
      Ik ben een jonge man van 25j die enkele dagen geleden na lang twijfelen zijn eerste Porsche heeft gekocht.
      Het gaat om een Boxster 987 2.7
      Dit is een puur vrijtijds voertuig om van te genieten, op een mooie dag mee rond te rijden, op vakantie te gaan, …
      Ik ben er van overtuigt dat ik in de loop van volgende weken/maanden verschillende vragen ga krijgen en hoop dat jullie mij hier met verder willen helpen.
      Komen jullie soms ook samen op een meeting of voor een rondrit of dergelijke?

Eén van de vragen waar ik momenteel met in mijn hoofd zit is de volgende:
      Kan de radio “makkelijk” veranderd worden? Hoe zit het met de aansluitingen enzo?

Grtjes, Yenthe

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
      • Bedankt iedereen voor de verwelkoming! 😀
        Foto’s volgen zeker, ik heb deze echt nog maar pas gekocht!

Bedankt Deepee voor de info over de radio dit ga ik zeker bekijken, maar conversiestekkers zijn niet nodig?

Welkom op het Porsche forum :drink:

Welkom Yenthe!
            Goede keuze die 987 :up:

welkom op PFB yenthe!
              porsche maakt gebruik van CAN BUS communicatie voor het type 987. zoek even hierop op het WWW icm DOUBLE DIN en je zal veel info vinden. deze conversie is idd veel gemakkelijker te doen tov de omgekeerde ombouw.

welkom, als je dit weekend niets te doen hebt kan je al direct naar een bijeenkomst komen met je bolide kijk maar eens bij uitstappen hier op het forum

Wim

Welkom Yenthe, en kijk maar eens bij evenementen, daar zul je zien dat hier genoeg activiteit is op het forum.
                  Is het mogelijk om een paar foto’s van je aanwinst te posten, zien ze hier graag.

En antwoord op je vragen ga je wel krijgen. 😉

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.