Een luchtgekoelde lente in Italie!

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Een luchtgekoelde lente in Italie!

• Maker
    Discussie

• Sensa911
    Deelnemer

‘t hing in de lucht! En het staat nu op onze parking… eindelijk want de ene Italiaanse administratie is de andere niet.

Ik moet eens lachen (ok groen lachen) als ik lees hoe moeilijk de Belgische administratie is. De overdracht van eigendom heeft de eerste keer ongeveer 10 minuten geduurd, met het 2de kantoor ben ik ondertussen een week bezig en heb ik nog steeds maar een voorlopig document in handen. De bankoverschrijving vanuit Belgie duurde bij de eerste 8 uur, bij deze … 5 werkdagen …

Maar … niet gezeurd …de 964 staat thuis op de parking. Ik ben haar vorige week, letterlijk net alvorens te vertrekken naar onze roadtrip aan het Gardameer, gaan ophalen bij de verkoper.

Gisteren wat tijd genomen om te poetsen, morgen gaat die naar garage om technisch in orde gezet te worden.

Het is een groene 964 cabrio tiptronic van 1991 eerste inschrijving in Duitsland. Het interieur is een specialleke, de auto heeft blijkbaar in de “exclusive” afdeling van Porsche Stuttgart mogen blijven slapen.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 90)
      • proficiat !!
        En het Cabrioweertje komt er aan ….dat wordt genieten

F

De kogel is dus eindelijk door de kerk.
          Proficiat met je 2de Porsche en dat er nog veel mogen volgen 😉

Proficiat.

XXX

Top Ronny, eindelijk uw luchtgekoelde.
              Tevreden van het motorgeluid?

Groeten en tot dra, Drip

Proficiat met de nieuwe aanwinst.
                Deze zullen we in juli eens onder de loep nemen

Aan allen, hartelijke dank voor de reacties.

Aangaande het interieur en het wortelhout.. awel, ik twijfelde in het begin ook even, maar als ik nu het geheel bekijk : ik vind ‘t em heeeel schoon, zeker als die in cabrio staat. Past inderdaad bij het karakter van de auto, het is er eentje om prettig gestoord te toeren en dan is de tiptronic voor een luierik als ik het makkelijkste.

Het meeste ben ik nog verschoten van mijn Porsche werkplaats. De reactie van de eigenaar was buitengewoon positief. Hij is alle optiecodes gaan opzoeken, ook die van de exclusief afdeling. Hij wil absoluut dat ik hem zo origineel hou. De kleur is een 999 sonderfarbe en nog origineel, idem dito van het interieur. Ik vroeg prijs voor Fuchs velgen eronder en hij zei : die verkoop ik jouw niet. De auto zo laten punt. Ik laat voor een kleine 80 euro per velg je velgen wel helemaal opknappen, je zal het verschil met nieuw niet zien. Rare kerel.
                  http://orlandor.com/?page_id=1467&lang=en

Ik ben wel benieuwd naar zijn offerte…

ohja, het is geen Jubi. Ik wou dat plaatje er laten afhalen, maar garagist is ban van de beschadiging van de lak op die plaats, die leugen blijft voorlopig nog even hangen.

En waar te plaatsen? Ik weet het niet. Ik heb hem bijgekocht om ook in Belgie eentje te hebben. Eerste gedacht was om de 964 naar Belgie te brengen en daar tijdens weekends/vakanties/rondritten te gebruiken. Maar ik ben aan het twijfelen. Een klein luxeprobleem!

proficiat,mooie aankoop en dito(Britse) combinatie, toch mooi dat groen hé..–))

Proper exemplaar, ik zou hem origineel houden, cabrio tip is toch meer lekker cruisen en van het leven genieten 😉

proficiat met je 964, ziet er nog goed

Proficiat met je aankoop. Mooie kleuren zowel binnen als buiten. Houtafwerking is een persoonlijke smaak, mij zou het in dit geval (gezien het model, leeftijd en tijdsgeest) zeker niet storen.
                          Geniet ervan!

Proficiat met de aankoop, mooie combinatie van donkergroene buitenkleur en beige interieur!

Congrats!!

Wauw, mooie cabrio.
                                Goed gevonden.

Ook aan deze ga je veel plezier beleven in het zonnige zuiden.

Ik ben er gezond jaloers op … en is je van harte gegund!

Proficiat Ronny.

PDS

Proficiat Ronny !

Ziet er een heel mooie auto uit

Veel plezier

Profi met de 964, interieur is ook niet mijn ding!

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 90)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.