Een Magnum! iemand?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayenne Een Magnum! iemand?

• Maker
    Discussie
  • IMG-20130131-00655.jpg

IMG-20130131-00654.jpg

Gisteren op de ring de Bxl wel een heel speciaaltje tegengekomen.
    Volgens mij een omgebouwde Kjn maar dan wel door eentje die er gans iets anders van maakt.
    Ik kon hem wel zeer apprecieren, wat een geluid, geen tunnel nodig! het uitzicht was zeker niet mis, herkende er in eerste instantie heel moeilijk de orginele kjn in maar wat een kot en impresionante snuit.
    Mijn excusses voor de belaberde fotos maar hij reed vrij vlot :engeltje: helaas geen foto van de snuit, langs zij stond enkel mijn domme kop erop en toen ik ervoor hangde bleek da toch een beetje gevaarlijk, we waren niet alleen :mrgreen:

achteraan had hij een logo “magnum” en was geleverd of in onderhoud bij Penders.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Dat is dus zoiets vanaf de voorkant;

IMG-20130207-00663.jpg
        [quote=”Funny” post=119152]Is er niet een logo te zien op een stijl ? 😉
        Logo doet me inderdaad denken aan Techart .[/quote]

yep logo was aanwezig op de stijl.
        gisteren opnieuw eentje tegengekomen, bij deze het bewijs hoe subliem de ene is en hoe :puke: :puke: :puke: een andere.

Is er niet een logo te zien op een stijl ? 😉
          Logo doet me inderdaad denken aan Techart .

Voor mij enkel een magnum met bubbels ! :lekker:

:up: dat is em inderdaad :respect2:

:bounce: :bounce: :bounce: maar wou wel vroeg stoppen met werken :coolness: Olaf :bounce: maar proberen om me er vanavond even in te verdiepen :salut:

De MAGNUM is volgens mij iets van TechArt 💡

Nee, jammer genoeg nog niet…. 🙁

[quote=”porsche4ever” post=119128]Nice :applaus:[/quote]

En, hoe is het met uwe nice ? Verkocht ?

yep, jammer dat ik geen betere fotos heb, was een ferm beest :happydance:

Nice :applaus:

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.