Een Porsche 964 turbo 3.6 kan er ook nog bij …

Home Forum Stel jezelf even voor ! Een Porsche 964 turbo 3.6 kan er ook nog bij …

• Maker
    Discussie
  • Naar aanleiding van m’n topic werd me gevraagd wat foto’s te posten, bij deze.
    Ik heb de wagen in november 2011 gekocht met 145.000 km op de teller en in maart 2012 een volledige motorrevisie laten uitvoeren tot op de krukas. Wat een wagen, wat een geweld, wat een emoties … Ondanks zijn status van collectors item, is een Porsche voor mij enkel op de baan zijn naam waard en dus staat hij niet enkel te blinken in de garage, maar heb ik er dit jaar een 5.000 km mee gebold. ZAAAALIG gewoonweg.

Steve.

Attachments:
    • DSC_5585.JPG
    • DSC_5589.JPG
    • DSC_55581200x800.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • Remembers me of good times!
      Prachtige wagen. :first:

Krisp even off topic nog altijd bezig met de 991 gt3 ?

WAW
          dat is nu eens ne mooie zie !

Bah ! Trekt op niks. :happy: :mrgreen:

Ja man,
              ! DAT IS KNAP ! BRAVISSIMO.

Ciao,
              Luc

Idem dito, mooiste Porsche ever!!!! :first:

@Steve,da is in mijn ogen de ultieme porsche,enluchtgekoelde :first: zoals er hier veel zeggen ,bad boys ken ik van buiten en da blijft de enige porsche waar ik veel voor over zou hebben ULTIEM TOY :driver: :geek: :respect2: :respect2:

:applaus: :applaus: :applaus:

schitterende Turbo heb je :respect2: , ziet er schitterend uit

Welkom en wat een hok :first: :driver:

yeeaaaaaaah, een prachtig beest. Gij gaat extra belasting moeten betalen aan uw gemeentebestuur : 2 keer optrekken en weer 2mm macadamlaag minder !

Schoon hok :first: :respekt:

Prachtig :respect2: :respect2:
                              Een 964 turbo staat HEEL hoog op mijn verlanglijstje .

Prachtige klassieker.

Kweil, kweil… :relaxman: :respekt: :applaus: :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.