Een Porsche V8 erbij

Home Forum Stel jezelf even voor ! Een Porsche V8 erbij

• Maker
    Discussie
  • Mijn naam is Jean-Pierre, heb een te groot gehalte benzine en olie in mijn bloed en het adrenaline promillage is ook veel te hoog.
    Al jaren…
    Om dit binnen de perken te houden staan er enkele leuke auto’s op mijn oprit en in de garage, daarnaast rij ik ook nog motor en mountainbike, en surf en skate ik nog soms maar dan ben ik meestal al door de vrije tijd heen.

Enfin, de laatste 10jaar reed ik een gekietelde lancer Evo6 (911-lover Koen kent me al jaren…)voor de fun, echter nadat deze eind vorig jaar gestolen werd (en compleet uitgebrand teruggevonden) moest er toch weer iets anders komen.

Ben weer terug bij mijn oude liefde…, de Porsche 928.
    Jáááren geleden (15-18jr geleden) had ik een 928S als daily driver, altijd met veel plezier bereden echter omdat het een daily driver was op een gegeven moment niet meer speciaal genoeg.

Maar inmiddels zijn we dus jaren verder en was het niet gemakkelijk een S4 te vinden die technisch 100% was.
    Wilde eigenlijk een donkergekleurde schakelbak met schuifdak maar dat is niet gelukt…, het is een gele (ok SpeedGelb dat klinkt beter) geworden…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 181)
    • Strak in ‘t pak, zou ik zo zeggen :up:

hij staat zo idd stevig op z’n achterpoten 😉

Normaal iets van 10.000km echter de Federals RS-R heb ik na 4000km al gewisseld ivm scheurvorming op het loopvlak.
          Slijtage is natuurlijk erg afhankelijk van rijstijl, snelwegkm’s en treadwear index…, een ander haalt wellicht 25.000km.

Scheurvorming bij de RS-R was een probleem in 2010-2011 en zou daarna verholpen zijn, ik heb verschillende sets gereden en nooit last gehad tot nu.
          Wellicht toch eens te heet geworden in combinatie met teveel bandenspanning?, ik durf het niet te zeggen.
          Auto kwam er wel nog mee door de keuring en tot 200 km/h (en zelfs nog sneller) is er niets aan de hand maar ik had al een nieuw (breder) setje gekocht dus had zin om te wisselen.
          De Federals waren 265 breed en deze 285, staat een stuk fraaier.

hoeveel KM gaat het rubber achteraan op de 928 mee Remmel?

:applaus: :lekker:

Wim

Ziet er goed en strak uit. :up:

Kan blijkbaar niet meer dan 2 foto’s tegelijk plaatsen…

Tadaaa;

Tijd voor nieuwe achterbanden;

Edit: ik kan geen bestand toevoegen?
                          Krijg geen foutmelding maar foto verschijn niet.
                          Zal er eentje uploaden…

Eindhoven?
                            Vorige week nog geweest voor onderdelen….

Vandaag even terug naar moeders schoot geweest….;

10/10 voor het interieur ! echt knap!

:think: :think: :think: :think: :think:

Dat interieur………… :hail:
                                  Velgen staan er mooi onder.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 181)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.