Een Porsche V8 erbij

Home Forum Stel jezelf even voor ! Een Porsche V8 erbij

• Maker
    Discussie

• Jean-Pierre
    Deelnemer

Mijn naam is Jean-Pierre, heb een te groot gehalte benzine en olie in mijn bloed en het adrenaline promillage is ook veel te hoog.
      Al jaren…
      Om dit binnen de perken te houden staan er enkele leuke auto’s op mijn oprit en in de garage, daarnaast rij ik ook nog motor en mountainbike, en surf en skate ik nog soms maar dan ben ik meestal al door de vrije tijd heen.

Enfin, de laatste 10jaar reed ik een gekietelde lancer Evo6 (911-lover Koen kent me al jaren…)voor de fun, echter nadat deze eind vorig jaar gestolen werd (en compleet uitgebrand teruggevonden) moest er toch weer iets anders komen.

Ben weer terug bij mijn oude liefde…, de Porsche 928.
      Jáááren geleden (15-18jr geleden) had ik een 928S als daily driver, altijd met veel plezier bereden echter omdat het een daily driver was op een gegeven moment niet meer speciaal genoeg.

Maar inmiddels zijn we dus jaren verder en was het niet gemakkelijk een S4 te vinden die technisch 100% was.
      Wilde eigenlijk een donkergekleurde schakelbak met schuifdak maar dat is niet gelukt…, het is een gele (ok SpeedGelb dat klinkt beter) geworden…

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 181)
      • Of GD1 er 1/4 bij zal zijn weet ik niet, ikzelf ben in ieder geval present.
        Gisteren zag ik trouwens ook genoeg Belgische Porsches bij de toerrit van Oirschot naar Zuid-limburg.

Sfeervolle samenkomst aan het einde;

Van harte welkom hier .
          @ Gd1 ,eigenaar van de oranje 928 ,knappe wagen en zien we je op Rlc op 1/4 ?

welkom ik heb alvast de zwarte 928 :relaxman:

ook actief op porscheforum.nl 😀

Welkom 😀

welkom op het forum, en een schitterende P heb je daar :respect2:

De vorige 928 was een 928S en dat was 15jr geleden.
                  De kids werden groter en ik had de auto als “daily driver”.
                  Werd dus te klein en te duur ivm het toenemend aantal km’s dat ik moest rijden.
                  Die S was trouwens wel veel zuiniger dan deze S4, ik zit nu rond de 1L op 5km en toen rond 1L op 7km.
                  Misschien moet ik hem nog eens goed laten afstellen hoewel hij perfect loopt ❓

Maar moet eerst eens wat lange stukken rijden, morgen heb ik een flinke toerrit en dan ben ik eens benieuwd.

Als het dan toch geen boxer 6 is, een V8 is ook niet slecht…. (grapje). Waarom de vorige weggedaan ?

Ken nog een mooiere oranje, plaatje heb ik geschoten bij een bezoekje aan de Ring;

Oranje dat is nou echt een NL kleur… :mrgreen:

deze is alvast van een forummer als we van kleur spreken :

Hey JP ouwe makker .
                            Welkom hier op dit Forum .
                            En proficiat met je prachtige kanarie .
                            Zal super staan naast je gele MR2 8)

welkom JP

PB

We hebben er nu al een paar in heel mooie kleuren

He dat is leuk, met een zwarte en rode ernaast hebben we de Belgische vlag :mrgreen:
                                  Hoeveel 928’s zijn op dit forum actief?
                                  En komen er nog meer naar de meeting in Bilzen op 1 april?

:applaus: :applaus: :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 181)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.