Een Porsche V8 erbij

Home Forum Stel jezelf even voor ! Een Porsche V8 erbij

• Maker
    Discussie
  • Mijn naam is Jean-Pierre, heb een te groot gehalte benzine en olie in mijn bloed en het adrenaline promillage is ook veel te hoog.
    Al jaren…
    Om dit binnen de perken te houden staan er enkele leuke auto’s op mijn oprit en in de garage, daarnaast rij ik ook nog motor en mountainbike, en surf en skate ik nog soms maar dan ben ik meestal al door de vrije tijd heen.

Enfin, de laatste 10jaar reed ik een gekietelde lancer Evo6 (911-lover Koen kent me al jaren…)voor de fun, echter nadat deze eind vorig jaar gestolen werd (en compleet uitgebrand teruggevonden) moest er toch weer iets anders komen.

Ben weer terug bij mijn oude liefde…, de Porsche 928.
    Jáááren geleden (15-18jr geleden) had ik een 928S als daily driver, altijd met veel plezier bereden echter omdat het een daily driver was op een gegeven moment niet meer speciaal genoeg.

Maar inmiddels zijn we dus jaren verder en was het niet gemakkelijk een S4 te vinden die technisch 100% was.
    Wilde eigenlijk een donkergekleurde schakelbak met schuifdak maar dat is niet gelukt…, het is een gele (ok SpeedGelb dat klinkt beter) geworden…

181 reactie aan het bekijken (van in totaal 181)
    • Zie dat ik het bericht in stukken moet hakken anders begint het scherm te stotteren tijdens het intypen.. (?)

Enfin, de yellowbird is voorzien van Bilstein onderstel en de voorwielophanging is na aankoop aangepast met teflon en aluminium bussen zodat hij instuurt “als een 911”.
      De laatste uitlaatdemper is er tussenuit (net zoals destijds bij mijn 928S) dus het geluid is geweldig.

Waarom lid van het Belgische forum?, welnu ik woon 15km van de Belgische grens vandaan en dus redelijk dichtbij mochten er evenementen “in de buurt” zijn, zoals het evenement op 1 april waar ik me voor ingeschreven heb, dus we zien elkaar al snel.

Zo en nu ga ik enkele foto’s plaatsen in mijn volgende post.

181 reactie aan het bekijken (van in totaal 181)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.