Een Porsche V8 erbij

Home Forum Stel jezelf even voor ! Een Porsche V8 erbij

• Maker
    Discussie
  • Mijn naam is Jean-Pierre, heb een te groot gehalte benzine en olie in mijn bloed en het adrenaline promillage is ook veel te hoog.
    Al jaren…
    Om dit binnen de perken te houden staan er enkele leuke auto’s op mijn oprit en in de garage, daarnaast rij ik ook nog motor en mountainbike, en surf en skate ik nog soms maar dan ben ik meestal al door de vrije tijd heen.

Enfin, de laatste 10jaar reed ik een gekietelde lancer Evo6 (911-lover Koen kent me al jaren…)voor de fun, echter nadat deze eind vorig jaar gestolen werd (en compleet uitgebrand teruggevonden) moest er toch weer iets anders komen.

Ben weer terug bij mijn oude liefde…, de Porsche 928.
    Jáááren geleden (15-18jr geleden) had ik een 928S als daily driver, altijd met veel plezier bereden echter omdat het een daily driver was op een gegeven moment niet meer speciaal genoeg.

Maar inmiddels zijn we dus jaren verder en was het niet gemakkelijk een S4 te vinden die technisch 100% was.
    Wilde eigenlijk een donkergekleurde schakelbak met schuifdak maar dat is niet gelukt…, het is een gele (ok SpeedGelb dat klinkt beter) geworden…

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 181)
    • € 300,- heb ik betaald.
      Eea is afhankelijk van de afstand die hij moet rijden.
      Dennis komt van Rotterdam af en rekent tussen 250-330 afhankelijk van de afstand.
      Motorruimte heb ik (nog) niet laten doen omdat deze nog niet klaar was (wil kleppendeksels en inlaatspruitstuk nog laten spuiten), hier geldt een kleine meerprijs voor.

als ik zo indiscreet mag zijn, hoeveel betaal je voor deze schoonheidsbehandeling?

Thx mannen, het lijkt inderdaad alsof hij opnieuw uit de fabriek is gerold met Sonderfarbe en sportinterieur 8)

@Remmel: Hij was al ongeloofelijk cool en nu ziet hij er NOG beter uit !

holy crap …. die blinkt :respekt:

S2

Heel mooi!!!

hey remmel
                  als nieuw mooi man
                  :applaus:
                  :drink:

Even een update: heb vorig weekend de 928 laten “detailen”.
                    Wassen, foamen, kleien, 3 gradaties polijsten, finish, sealant, rubbers voeden, interieur reinigen + voeden.
                    Ben erg tevreden nu;

Heb dit laten doen door Dennis Franzelli, met het grote voordeel dat hij bij je thuis komt en je dus niet je auto hoeft te brengen/halen.
                    En je ziet alles wat er gebeurt en kunt tussendoor foto’s maken.
                    Voor de mensen die interesse hebben: info.dfranzelli@gmail.com

Rondje industrieterrein vanavond, heb maar een externe mic besteld want de standaard microfoon zoals nu is niet bestand tegen al dat geweld :music:

Zelfs een vlam op 0:18, ik moet dit nog eens overdoen als het donker is…

nice sound!!

:respect2: Klinkt super!

Zalig geluid, ook binnenin! *luv

En geen spoortje blauwe/zwarte/witte rook he?
                              Staat perfect afgesteld nu, en klimt lekker snel in toeren door het lichte vliegwiel.
                              Ben er erg happy mee. 😀

Iets minder herkenbaar dan d’n gele, maar Sounds nice Remmel … :music:

Gisteren de jubileumrit gereden van porscheforum.nl

Het gebrul bij de start: https://www.youtube.com/watch?v=Wlu05T5xd1o

In het beging relaxt toeren: http://youtu.be/05sEg7Zs7D0

Even later: http://youtu.be/rR6grxU429o

En tenslotte: http://youtu.be/xRCyWaGxOtA

:driver: :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 181)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.