Een Porsche V8 erbij

Home Forum Stel jezelf even voor ! Een Porsche V8 erbij

• Maker
    Discussie
  • Mijn naam is Jean-Pierre, heb een te groot gehalte benzine en olie in mijn bloed en het adrenaline promillage is ook veel te hoog.
    Al jaren…
    Om dit binnen de perken te houden staan er enkele leuke auto’s op mijn oprit en in de garage, daarnaast rij ik ook nog motor en mountainbike, en surf en skate ik nog soms maar dan ben ik meestal al door de vrije tijd heen.

Enfin, de laatste 10jaar reed ik een gekietelde lancer Evo6 (911-lover Koen kent me al jaren…)voor de fun, echter nadat deze eind vorig jaar gestolen werd (en compleet uitgebrand teruggevonden) moest er toch weer iets anders komen.

Ben weer terug bij mijn oude liefde…, de Porsche 928.
    Jáááren geleden (15-18jr geleden) had ik een 928S als daily driver, altijd met veel plezier bereden echter omdat het een daily driver was op een gegeven moment niet meer speciaal genoeg.

Maar inmiddels zijn we dus jaren verder en was het niet gemakkelijk een S4 te vinden die technisch 100% was.
    Wilde eigenlijk een donkergekleurde schakelbak met schuifdak maar dat is niet gelukt…, het is een gele (ok SpeedGelb dat klinkt beter) geworden…

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 181)
    • [quote=”Mushroom” post=129061]Was perfect geweest voor WES :([/quote]

Misschien nog iets voor erbij… 😉 😆

Jp ,denk er nog maar eens goed over na ! 😥

Was perfect geweest voor WES 🙁

Welkom mooie foto’s van de 928 :applaus:

Het kan haast niet anders of de wetgeving terzake zal ook hier aangepast worden. 🙄

Het is nog niet 100% zeker maar gezien de gewijzigde wetgeving mbt oldtimers in NL gaat deze 928 waarschlijnlijk eind dit jaar in de verkoop voor een gelukkige Belg.
                Er zit een splinternieuwe LPG installatie in van € 3580,-, daarnaast zijn de bougiekabels vernieuwd en heb ik sinds 2 weken een nieuwe radiator.
                Beter vind je ze niet…, ik had deze 928 gekocht om nog 20jr te rijden maar hier in NL wordt het wel een erg dure hobbie met die belasting (€ 1792,- per jaar).

Motor heeft 166.000km gelopen, is er enkele jaren geleden uit geweest en geheel nagezien, nieuwe riemen, nieuwe waterpomp, koppakking, keerring tussen motor en bak is vorig jaar vervangen.
                Geen druppel op de oprit.
                Injectiecomputer voorzien van nieuwe printplaat, instelbaar Bilstein onderstel en RVS sportuitlaat uit USA.
                Verder heb ik de bestuurderstoel deze winter opnieuw laten opvullen en het zitvlak opnieuw bekleden met leer, evenals de middenconsole achter tussen de zetels.
                Airco, cruise control, alarm, het werkt allemaal, er zit ook een nieuwe accu in.

Taxatierapport aanwezig, is van okt 2012 € 16.800,-
                Is laag aangehouden voor lagere verzekeringspremie… (ik blijf een “Ollander” haha)
                Verkoopprijs ben ik eigenlijk nog niet uit…, maar als iemand nu al belangstelling heeft mag hij mailen of een PB sturen.

Ziet er verrassend knap uit JP :first:

Het resultaat is Ok ,had dit nooit kunnen denken . :applaus:

Toch wel één van de knapste 928’s die ik ooit gezien heb! :applaus: En zoals al gezegd is, die velgen staan er echt goed onder.

Idd! Past er wonderwel mooi op! :respect2:

een combinatie die ik nog niet gezien heb, en die best wel mooi past vind ik…

:applaus: de sneeuw gaat smelten voor zo een geel zonnetje met winterbanden.

Staat super mooi!

Zo krijgen je velgen een mooie bestemming Maarten 😀

Passen goed, ik kon achter zelfs mijn 5mm spoorverbreders nog laten zitten!

S2

Wow, mega knap! Had wel verwacht dat het er goed uit ging zien, maar dit overtreft toch mijn verwachtingen! :first:

:applaus: :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 181)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.