Een Porsche V8 erbij

Home Forum Stel jezelf even voor ! Een Porsche V8 erbij

• Maker
    Discussie
  • Mijn naam is Jean-Pierre, heb een te groot gehalte benzine en olie in mijn bloed en het adrenaline promillage is ook veel te hoog.
    Al jaren…
    Om dit binnen de perken te houden staan er enkele leuke auto’s op mijn oprit en in de garage, daarnaast rij ik ook nog motor en mountainbike, en surf en skate ik nog soms maar dan ben ik meestal al door de vrije tijd heen.

Enfin, de laatste 10jaar reed ik een gekietelde lancer Evo6 (911-lover Koen kent me al jaren…)voor de fun, echter nadat deze eind vorig jaar gestolen werd (en compleet uitgebrand teruggevonden) moest er toch weer iets anders komen.

Ben weer terug bij mijn oude liefde…, de Porsche 928.
    Jáááren geleden (15-18jr geleden) had ik een 928S als daily driver, altijd met veel plezier bereden echter omdat het een daily driver was op een gegeven moment niet meer speciaal genoeg.

Maar inmiddels zijn we dus jaren verder en was het niet gemakkelijk een S4 te vinden die technisch 100% was.
    Wilde eigenlijk een donkergekleurde schakelbak met schuifdak maar dat is niet gelukt…, het is een gele (ok SpeedGelb dat klinkt beter) geworden…

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 181)
    • Met dank aan Maarten (“S2”) voor levering van onderstaande 997 Classic velgen ligt dit wintersetje er sinds gisteren onder;

Ben er zeer tevreden mee!

@Patrick: haha leuke foto, maar een 928 kan een iets grotere sneeuwschuif aan :lekker:
        Voorlopig even van de wegen genieten zolang het zout er nog niet op ligt!

Die van de sneeuwruimer is “maar” een viercilindertje 😈

JP , erg mooie foto man :applaus:

PB

lol @ drowned :mrgreen:

Ik kwam deze gisteren nog tegen,

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/cars003.jpg[/IMG]

aan het bijklussen Remmel?

Als mijn remmen niet gefunctioneerd hadden dan was het inderdaad zover gekomen!
              Maar dan niet “we all live in a yellow submarine” maar “we all drowned in a yellow submarine” 🙄

Ik zweer het, ik zie die foto en “Yellow submarine” begint in mijn hoofd te spelen… 😕
                Mooie foto! 😉

Met dit heerlijke zomerweer was het oppikken van een koele waterbries geen straf;

ik lig hier plat op de grond Bart van’t lachen :happy: :mrgreen: :happy:

Rocco ik denk dat jij wel wat zal aankunnen .
                      Kmoet ook nog aan mijn erfenis denken he 😉

Bart dan kan je al oefenen voor wanneer ik meerij :mrgreen:

Binnenkort gaat pa mee in de P ,ben benieuwd hoe lang we het gaan volhouden 😳 😥 .
                          Jullie zullen er ongetwijfeld nog van horen en laat ons hopen voor ons beiden op een positieve manier . 🙄

Zulke foto’s krijgen met het verstrijken der jaren steeds meer waarde is mijn ervaring. Heb er ook zo 1 met mijn pa in de GT3.

Machtig mooie foto ook natuurlijk! :applaus:

De grip van zo’n stuurtje is heerlijk.
                                Pakt lekker vast, verschuift niet en is zacht.
                                Had na afloop van een rondje Nordschleife wel iets zwartere handen omdat het iets afgeeft.

Hier nogmaals de foto met mijn vader op de Ring (kan er geen genoeg van krijgen haha heb hem in posterformaat besteld 😀 )

Leuke stuurtjes .
                                  Zo eentje had ik in de HF Integrale

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 181)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.