Een Porsche verdiend op 2 dagen

Home Forum Zeverhoekje Een Porsche verdiend op 2 dagen

• Maker
    Discussie

• Ive

De titel zal menig de wenkbrauwen doen fronzen, maar zal ook misschien slapende honden wakker maken.

Ineens met de deur in huis vallen.
      Ik heb een hypothecair woonkrediet van 20 jaar (240 maanden) vast aan 3,15 procent waarvan tot hier toe 20 maanden afbetaald zijn.
      Dus nog geen twee jaar en ik moet nog 18 jaar en drie maanden doen.
      Mij twee dagen bezig gehouden met enkele bankbezoeken en een paar mails, en opeens kan bij mijn eigen bank dan nog, een herziening waardoor ik : een hypothecair krediet heb van 18 jaar (216 maanden) vast aan 2,17 procent.
      Ik betaal nu 61Euro per maand minder en moet nog drie afbetalingen minder doen ook.
      Alles uitgerekend kom ik aan een totaal winst van 15930Euro, wat een mooie boxster 986 of vroege 996 is 🙂

Toch de moeite om de banken eens tegen mekaar uit te spelen.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Ive

super 🙂

[quote=”911cabriog50″ post=201705]Toch wel Koen, met je vrouw, nu er extra budget vrij is elke maand, is er budget voor nog een beauty :-)[/quote]
          Reeds opgelost. Zie mijn topic “Porsche 964 guards red” 🙂 🙂
          Een mooie aircooled naast de GT3!
          Antwoord trouwens van mijn vrouw op dit: ” alle mannen redeneren hetzelfde” 🙂

[quote=”Ive” post=201741]Geluk en geen geluk hé KoenC
            Je bent er eindelijk vanaf (geluk) maar hebt mss jaren veel te veel betaald (geen geluk)
            :-)[/quote]
            Kan wel kloppen. Maar had toen ook geen keuze zoals de meesten onder ons ;-). Begonnen aan 5,15% en geëindigd op 3%. Die laatste aflossing is toch wel een speciaal moment hoor.
            Vorige maand trouwens een nieuw krediet geopend. …aan 1,42% … Ze hadden wschlk spijt dat ze de eerste keer zoveel vroegen 🙂

Ive

Geluk en geen geluk hé KoenC
              Je bent er eindelijk vanaf (geluk) maar hebt mss jaren veel te veel betaald (geen geluk)
              🙂

[quote=”stoffels70″ post=201694]Ik zou dat eens moeten polsen of dat bij mij ook niet kan. Ik heb echter een investeringskrediet ipv een hypothecaire lening en weet niet of dit zo maar aanpasbaar is.[/quote]

HELAAS Stoffels 70, als zelfstandige met een investeringskrediet kunnen wij helaas niet meegenieten van deze oportuniteit!

Toch wel Koen, met je vrouw, nu er extra budget vrij is elke maand, is er budget voor nog een beauty 🙂

Ik kan niet meer onderhandelen … Vandaag net mijn laatste schijf mooi betaald na 16 jaar ! 🙂
                    Sorry, kon het niet laten 😉

Ik zou dat eens moeten polsen of dat bij mij ook niet kan. Ik heb echter een investeringskrediet ipv een hypothecaire lening en weet niet of dit zo maar aanpasbaar is.

Enkele maanden geleden ook 5 minuutjes met mijn bankier samengezeten met hetzelfde resultaat.
                        Zelf had ik een identieke reactie tegen mijn vrouw: “5 minuutjes overleggen, leningen herzien en een Porsche verdiend 🙂 “

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.