- Dit onderwerp bevat 29 reacties, 23 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
11 september 2014 om 01:13
Beste forummers, via een goede vriend ben ik hier op het Belgische forum terecht gekomen. Omdat ik als gast niet alle berichten kan inzien, heb ik ook een account aangemaakt. En dan komt het voorstelrondje
Wat kan ik over mijzelf vertellen? Ik ben Nederlandse…
Oke, voor de 10% die nu nog niet is afgehaakt : en ik heb een grote voorliefde voor het merk Porsche. Ik begon met de aanschaf van een 996 en pas daarna begaf ik mij als bezoeker in de wereld van de evenementen. Dat beviel heel goed, ik ontmoette veel gelijkgestemden en met een aantal van hen heb ik hele leuke vriendschappen kunnen opbouwen. Maar daar bleef het echter niet bij. Met de komst van de 968 ging ook de wereld van de trackday’s voor mij open en nu met de 997 heb ik een aantal intensieve verhoogde rijvaardigheids trainingen achter de rug.
Omdat ik bij het bezoeken van evenementen veel ideeën kreeg heb ik besloten om zelf een stichting op te richten die evenementen organiseert. Ik heb werkelijk van mijn hobby mijn werk gemaakt. Echter het is onbetaald, de evenementen die mijn stichting organiseert zijn zonder winstoogmerk. Het is letterlijk voor en door liefhebbers. Wanneer ik commercieel zou zijn, zou dat een groot deel van de beleving wegnemen. Nu kan ik mij richten op kwaliteit ipv kwantiteit, hoewel ik natuurijk wel probeer om kostenneutraal te werken. De eerste (buitenlandse) ritten zijn al geweest en het eerste statische evenement volgt aankomend weekend.
Maar tot zover de info die ik over mijn Porsche historie kan geven. Ik hoop hier veel interessante informatie te kunnen lezen, een mens is nooit uitgeleerd 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.