Een vervangwagen met 340 PK

Home Forum Zeverhoekje Een vervangwagen met 340 PK

• Maker
    Discussie
  • Vandaag voor het eerst op onderhoud met de Cayman.
    Best wel tevreden met mijn vervangwagen: Macan S, 340 PK.
    porsche-macan-s.jpeg

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Ik heb nog niet met een Macan gereden, maar ik neem aan dat deze presteert zoals door velen beschreven. Maar als je sommigen zou moeten geloven zou er haast geen verschil zijn met echte “andere” Porsches.

Dat is als Serena vergelijken met FKA Twigs omdat ze beide een donkere huidskleur hebben…

paper-fka-twigs.jpg

Het is niet omdat de ene even snel optrekt als de andere dat de auto’s voor de rest niet meer kunnen verschillen…

De V6 bi-turbo loopt natuurlijk als een trein. En de combinatie van de sportieve wegligging en het luxueuze zitcomfort maken dat ik de Macan best als dagelijkse auto zou kunnen gewoon worden.
        Maar…..
        Ik miste na 1 dag al het geruststellende gebrom van de boxermotor in de rug. Had niet verwacht dat een V6 versus boxermotor zo’n totaal andere rij-ervaring zou geven. Een ook al heeft de Macan meer PK’s, ik ervaar het Porsche-gevoel toch intensiever in de Cayman.
        (De eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat ik sowieso geen fan ben van turbomotoren.)
        Conclusie: prachtige combinatie van techniek en luxe, die Macan. Als ik dagelijks ettelijke kilometers moest malen zou ik het wel weten.
        Maar geef mij toch maar het rauwe, sportieve Cayman-gevoel 🙂

Dat moet ik beamen!

Maar er zit natuurlijk wel een cool koppel achter het stuur, dat straalt af op die blauwe Macan!

Ben niet zo zot van die kleur. Die blauwe Macan van Monza is veeeeeeeeeeeeeele cooler !

en ongetwijfeld +1 voor boempa lawaat 😎

Ik kijk al uit naar een uitgebreide beschrijving van je ervaringen als collega Caymanist… :up:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.