een watergekoelde Porsche,echte Porsche of niet?

Home Forum Porsche Talk een watergekoelde Porsche,echte Porsche of niet?

• Maker
    Discussie
  • Je hoort vaak dat een echte Porsche enkel een luchtgekoelde Porsche is.
    Dit wil ik persoonlijk tegenspreken.
    We hebben een 944 serie 1 en vanaf dat deze op de markt kwam wilde ik er eentje hebben.
    Dit model zie ik nu het liefst van alle Porsches die er bestaan.
    Nu hoor ik op oldtimer meetings steeds de woorden “Dat is toch geen echte Porsche” .
    Om gek van te worden, dan kan ik echt uit mijn sloffen schieten.
    Zoek de geschiedenis eens op van de 944 zeg ik dan.
    Wat vinden jullie?

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
    • [hide]bij het lezen van de topic titel dacht ik al: oh no, not again :bounce:
      nu als het gaat om commentaren van buitenaf: leven en laten leven. dergelijke opmerkingen worden meestal gemaakt uit afgunst. echte fanaten/kenners weten wel beter. dus negeren, je energie op een positieve manier aanwenden, niet van wakker liggen, een grijnzend lachje, … of als je het echt niet kan laten, uit hun tent lokken door te antwoorden: ‘ah, vertel …?”

PS je kan het cabrio wim niet kwalijk nemen dat hij die oude porsche liever heeft. hij heeft nog leren rijden in auto’s die je moest starten met een zwengel 😆 [/hide]

Nou Cabrio Wim,
        nu moet ik je toch even wijzen op wat er bij jouw topics staat.
        PORSCHE=LUCHTGEKOELD …. 😀 😀

Wim

De 944 heeft dit imago gekregen omdat de meeste dachten dat het de verbeterde motor was uit de 924 (Audi) en deze er op het zicht voor een leek hetzelfde uitziet.
          Maar waarom zou een ander model als de lucht gekoelde geen echte Porsche zijn !!!!!
          Dus maak je er niet te druk in, en hou je sloffen aan. 😉

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.