Eerste bezoek!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Eerste bezoek!

• Maker
    Discussie
  • Mijn naam is Thomas, geboren in 1989. Ik ben op dit forum terecht gekomen na enthousiaste verhalen van mijn vader (harley49).
    Ik heb de liefde voor techniek en porsche genetisch overgekregen. Ik ben student in Leuven, vorig jaar afgestudeerd als industrieel ingenieur (dezelfde opleiding als Ferdinand Porsche 😛 ) en momenteel druk bezig met een vervolgstudie burgerlijk ingenieur, waarin ik zoveel mogelijk keuzevakken van voertuigkunde heb opgenomen haha!

Als ik in de weekenden naar harley49 ga staat er sinds kort een Porsche 997 4s mij ondeugend aan te kijken, te wachten om uitgelaten te worden. Om zoveel mogelijk bij te leren en nu ik de kans heb om als bijrijder mee te kunnen gaan naar verschillende events lijkt het me leuk om deel te nemen aan dit forum. Hopelijk tot snel!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • Welkom en leuk dat je je vaders liefde geërfd hebt.
      Mijn zoon heeft het autovirus geërfd maar toch een kleine mutatie meegekregen: Ferrari is TOP 😳

[quote=”snoer 964″ post=121734]Welkom ,en leuk dat je de wagen van je vader mag gebruiken samen met de vriendin :up:[/quote]
        Oke, nu zie je maar weer dat er onder de P rijders vele goede vaders zijn.

Welkom! Eindelijk nog eens een leeftijdsgenoot :happydance:

Welke vooruitzichten heb je na de studies? Ik vermoed toch iets in de auto-industrie ?

Welkom en heel veel plezier op dit toffe forum :happydance: :drink:

Die van mij (11 jr) zelfs geen autoliefhebber 🙁 / 😀 ??

XXX

Welkom hier, als mijn zoon vraagt om eens te mogen rondtoeren dan is’t op de rechter stoel…
                😀 Dat’m eerst zijn rijbewijs maar eens haalt :engeltje:

Welkom ,en leuk dat je de wagen van je vader mag gebruiken samen met de vriendin :up:

PT

Welgekomen ! :drink:

Welkom Thomas,
                      Veel plezier op het forum.
                      Ciao,
                      Luc

welkom

Welkom Thomas, Bejubel jouw vader zijn “P” maar veel en leen hem zoveel mogelijk uit, misschien schenkt hij je d’r eentje , om zelf ook eens te kunnen rijden, = tip van de dag haha

welkom :happydance:

Van harte welkom Thomas ! :applaus:
                              Wat zeggen ze ook ,de appel valt niet ver van de boom . 😉

Groeten Funny

Welkom! :drink:
                                Mooi verhaal over gelijkgestemde zielen… :up:

Welkom Thomas :up: [quote=”Harley49″ post=121634]
                                  Nee als vader zal ik regelmatig de achterkant van mijn Porsche zien als mijn zoon hem weer leent voor een bezoek aan zijn vriendinnetje!![/quote] Een echte vader :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.