Eerste Elf met Bescherming wielkasten

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Eerste Elf met Bescherming wielkasten

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • XXX

Heb ook zo al eens iets gezien bij Joebarreke zijn 911 van ’87…
      Welke zijn dan de beter after market stukken of passen die van de 964 ook in de ouder 11jes ?

0
      Wim

[quote=”Sensa911″ post=217429] … maar ik blijf wel met de vraag : tegen wat wordt er hier beschermd?[/quote]

Tegen vuil en zand wat zich ophoopt in de hoeken van onderkant B stijl en bescherming voor de achterlicht units.

0

Bij de mijne zit er iets als die van lokari in

0

Bedankt Mart voor het openen van dit debat :first: :drink: :drink:

Mijn 964 van 1991 heeft deze niet … of moet ik schrijven “heeft deze niet meer?

Wat is de functie van deze beschermers?

Is dit tegen de warmte?
            Is dit tegen het vuil?

Waar ik een beetje bang van ben is vuil (en dan zeker zout) dat zich tussen de wielkastbeschermer en de wielkast zou gaan zetten.

Anderzijds zullen de vrienden van Stuttgart er wel al langer over nagedacht hebben dan ik … maar ik blijf wel met de vraag : tegen wat wordt er hier beschermd?

0

Merci!

0
              Wim

Klopt, en die zijn van Lokari.

0

Menen te weten dat er aftermarket wel wat te verkrijgen is voor oudere 11jes.

0
                  Wim

@Mart, inderdaad van af de 964, en volgens mij vanaf eerste model.

0
                  8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.