eerste foto

• Maker
    Discussie
  • deze is de mijne :

Stefan

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Heb nog wel een houten stuur en hella mistlampem liggen. Je mag me altijd contacteren indien interesse, Gianni

voor mij opgehaald in CA USA en afgeleverd op 24/12/1999

sindsdien in garage om volledig in orde te zetten (10 jaren plan)

momenteel dus op een dolly, volledig gestript, klaar om op een paar plaatsen een beetje laswerk te laten uitvoeren, echt niet veel

de wagen : orspronkelijk in duitsland verkocht (ik heb copie cardex)
        in mei 1963, en dus ook een europese uitvoering met grote potten en specifieke uitlaat

motor is een S, dus 75 PK, alle stukken dragen zelfde chassis-nummer, ook delen van motor hebben overeenkomstige nummers, … dus vrij origineel

laswerk van batterijbox, uitgevoerd door vorige eigenaar is goe maar met gewone vlakke plaat uitgevoerd (niet origineel)

onderdelen zijn allemaal gelabeld en voor een groot deel opgekuist, ontroest (mooi werk van new ICC)

voor de rest probeer ik zoveel mogelijk zelf te doen
        dus zeker nog een paar jaar werk

verder zoek ik nog een paar zeldzame opties om te monteren maar moeten dus ook binnen budget passen, o.a. houten stuur, hoofdsteunen, Hella 128 mistlampen, … bagagerekje heb ik sinds 2 maand in duitsland op de kop kunnen tikken voor aanvaardbare prijs en in vrij goede toestand (met gebruiksporen)

Prachtige wagen
          Ik ben ook benieuwd naar wat meer info

Zeer mooi!
            Leuk , een 356 bij op het forum

mooi mooi mooi…iets meer gegevens neerpennen misschien? 😆 😉

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.