Eerste fotokes

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Dank voor de feedback iedereen, binnenkort nieuwe pics…

Tot in de volgende draai

J

geweldig machien kerel 8)

Anoniem

knappe, vette bak!!!!!!! Proficiat

$rouji

ken

hey,

idd zeeeer mooie wagen 😀

veel rijplezier ermee!!!

@ Knoet, yep den Daggie kent het…

Al er iemand zin heeft om eens een gezamelijke fotoshoot te organiseren?
              Gooi maar iets in mijnen “boks” en ik ben er…

J

Knappe wagen.

Ik merk dat MichM3 je vraag al heeft beantwoord. Was idd dat !

dikke bak John!

wederom preachtige pics van bart hé 8)

Ahh, diejen bobbel 🙂
                      mmm, vind ik nu ook niet hét knapste accesoire van Porsche…

@Daggie
                      , als de man -die beslist over mijn euros- meewil
                      én ik mag mij tot één van happy few rekenen, zou het wel
                      eens heel dichtbij zijn 😉 ….

Indien niet, dan staat Mia tegen volgende zomer toch te koop
                      en zoek ik iets anders…

J

[quote=”Emmerson”:3jpg2h5f]Welkom in casa DVF om mij één en ander voor te doen 🙂 [/quote]

Een gevoel van dorst overvalt mij ineens …

Zou je beter snel die … gaan kopen (en niet te veel denken aan de …), zodat ik met deze kan gaan lopen? 😉

Ik denk dat 993S bedoelt dat je die hobbel op het dash niet hebt (sport chrono pakket) 😆 😉

…knappe bak Emmerson…je weet nog op het Ring-tripje heb ik je een hele tijd in de spiegels gehad…prachtig en zeer aangenaam zicht…snelle auto ook 😀 wink:

Vergeet nog iets te vragen aan 993S…

Wat is die lelijke wrat? Bedoel je de Canonbal-sticker
                            die er een tijdje heeft aangehangen? Hangt nu op mijn MV Agusta…
                            Was wel een origineel “plakkerke”,
                            maar kreeg er een beetje teveel opmerkingen over en daarom
                            exit Mia haar kontje…

(Mia is mijn Pchke)

J

Jihaaaaaaa,

Zo wil ik ze zien… oneindig veel dank Daggie…
                              Wat doe ik fout? Heb een vette Nikon, maar krijg ze niet afzonderlijk gepost!

Welkom in casa DVF om mij één en ander voor te doen 🙂

Mijn fotoalbum puilt ondertussen al uit van (vind ik zelf) mooie fotokes…
                              Natuurlijk wil ik ze delen met de Porsche-mensen van het forum

J

Schoon machien amaai

Dikke kar John !

Zal ik paar foto’s voor u posten:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.