EERSTE KEURING NA INVOERING IN BELGIE

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen EERSTE KEURING NA INVOERING IN BELGIE

• Maker
    Discussie
  • Beste P vrienden,

Het is bijna zover!! Vrijdag de remmen er terug onder en volgende week naar de keuring!
    De wagen P911 van 83, is door de verkoper met alle documenten voorzien van de douane.

Moet ik gewoon een afspraak maken voor een gewone keuring oldtimer? Of keuring verkoop?
    Hoe streng is deze keuring?

De verkoper zei me dat ik best alle documenten naar Brussel stuur voor de nummerplaat, hier zijn ze niet allen op de hoogte als de wagen uit buitenland komt zegt hij.

Ervaringen?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
    • KL*TE, terug moeten komen zonder keuring?! Aaaagrrrrrrrr

Volgens de mannen van de keuring en hun chef was het document, de title. Ik de verkoper gebeld, hij beweerde dat het document erbij zat maar de mannen van de keuring zeggen dat het een document van de verzekering is. Pfff. Hoe ziet zo’n document er effectief uit?

KL*TE, terug moeten komen zonder keuring?! Aaaagrrrrrrrr

Volgens de mannen van de keuring en hun chef was het document, de title. Ik de verkoper gebeld, hij beweerde dat het document erbij zat maar de mannen van de keuring zeggen dat het een document van de verzekering is. Pfff. Hoe ziet zo’n document er effectief uit?

Succes! Hopelijk in 1 keer erdoor en dan :driver:

Succes! Hopelijk in 1 keer erdoor en dan :driver:

Bedankt P vrienden,

Morgen naar de keuring, m’n plaatje hangt in de deur, heb het juist nagekeken 😉
              En dan hopen dat ik snel mn nummerplaat heb want ik zit heeeeeeeeeeel hevig 😉

Bedankt P vrienden,

Morgen naar de keuring, m’n plaatje hangt in de deur, heb het juist nagekeken 😉
                En dan hopen dat ik snel mn nummerplaat heb want ik zit heeeeeeeeeeel hevig 😉

Of je kan ook lid worden van een porsche club die lid is van BFOV….
                  😉

Of je kan ook lid worden van een porsche club die lid is van BFOV….
                    😉

voor marsh moet je lidmaatschap van een oldtimerclub aantonen als het je eerste aansluiting is.
                      dat het dan via het secretariaat van de club gaat is best, maar vraag wel om je papieren aangetekend te versturen en trakteer diene mens op nen trippel !

voor marsh moet je lidmaatschap van een oldtimerclub aantonen als het je eerste aansluiting is.
                        dat het dan via het secretariaat van de club gaat is best, maar vraag wel om je papieren aangetekend te versturen en trakteer diene mens op nen trippel !

Mercikes mannen!

Dinsdag keuring 😉 Wat de verzekering betreft, ik ga deze via een oldtimerclub doen die lid is van het bfov zo kan ik via hen de verzekering bekomen. De secretaris van de oldtimerclub stelde voor dit voor me te doen. Of one ik dit beter zelf?

Mercikes mannen!

Dinsdag keuring 😉 Wat de verzekering betreft, ik ga deze via een oldtimerclub doen die lid is van het bfov zo kan ik via hen de verzekering bekomen. De secretaris van de oldtimerclub stelde voor dit voor me te doen. Of one ik dit beter zelf?

Hmm raar, die mannen doen wat ze willen zeker?

Volgens de site van KM had ik voldoende aan het chassisnr.

Via KM:
                              [color=#ffbb00]Identificatie van het voertuig

Registratie kentekenplaten
                              Chassisnummer[/color]

Ondertussen ook dit draadje teruggevonden, waaruit blijkt dat het identificatieplaatje idd niet nodig is.
                              https://porscheforum.be/forum/24-algemeen/121854-identificatieplaatje-ontbreekt-waar-nieuw-vinden

Dag Jan, hopelijk wat meegevallen vandaag in Alken?!

Waarschijnlijk nu een avondritje aan ‘t maken.

In ieder geval heb je nog geluk gehad, inschrijving aan + 25j en taks idem.

Hoop eind volgend jaar hetzelfde mee te maken, met de veranderende wetgeving naar 30 jaar voor oldtimer.

In ieder geval, veel cabrioplezier met het weer van de komende dagen.

identificatie plaatje is NIET nodig voor oldtimerkeuring
                                  enkel chassisnummer…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.