eerste Porsche: project?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 eerste Porsche: project?

• Maker
    Discussie
  • hallo iedereen,

ik ben hier nieuw en heb momenteel nog geen Porsche.
    mijn naam is Johan en ik woon in de regio Vlaams Brabant.
    momenteel studeer ik nog aan de VUB maar ik ben altijd al een grote fan van Porsche geweest en zeker van de 911. 😀

ik wil nu eens echt beginnen zien voor een Porsche 911. zoals ik zei ben ik student en heb ik niet speciaal veel geld (maar ik kan werken en dus geld verdienen over een lange periode). Daarom had ik het idee om een Porsche 911 te kopen maar dat nog een project is. een Porsche 911 uit de jaren’80. momenteel heb ik een auto dus ik heb de tijd om dan aan de Porsche te werken.

mijn eerste vraag is of dit nu wel een realistisch idee is. ik heb 2-3 vrienden dat mechaniekers zijn dus de moeilijkste delen kan ik aan hun vragen. Mijn doel is wel om de Porsche zelf weer in een goede staat te krijgen en hier ook veel van te leren.

is dit een realistisch idee of is een Porsche 911 veel te ingewikkeld?

3 reacties aan het bekijken - 91 tot 93 (van in totaal 93)
    • momenteel heb ik wel geen technische achtergrond. 😕
      is dit echt nodig? of het mogelijk zijn dat met wat hulp, tijd en het goed opzoeken van hoe het moet, het zou gaan?

mijn vraag is dus ook of dat het gemakkelijk is om informatie te vinden over mechaniek en carrosserie van zo een Porsche 911.

sorry dat ik zoveel vragen heb maar ik wil zeker zijn dat ik wel realistisch ben met mijn idee 😉

danku voor de snelle reactie. 😀

en zijn er bepaalde delen dat heel moeilijk zijn als deze stuk zouden zijn of in een slechte staat. Dus waar dat ik op zou moeten letten dat als ik zo een project wagen zou kopen? 😉

ik zou dit echt graag willen doen om eindelijk mij Porsche 911 te kunnen hebben. 😀

welkom hier,

als je een goede technische achtergrond, plaats, tijd, het materiaal hebt en ook de nodige eurokes is dat allemaal te doen 😉

3 reacties aan het bekijken - 91 tot 93 (van in totaal 93)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.