Eerste rit 911 by porsche911lover

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Eerste rit 911 by porsche911lover

• Maker
    Discussie
  • Het moment suprème was today, vanavond bij schemerdonker….nummerplaat gemonteerd, de typische porsche “plonk” van de toeslaande deur…ignition key omdraaien : en dan begint het symfonisch orkest onder leiding van ferdinand en de zijnen : stationair toerental gaat op en neer en na enkele seconden stabiel iets boven 1000tr/min. Effe wennen aan de koppeling en de lange schakelgang : met grote voorzichtigheid en de oren gespitst, verlaat ik de stalplaats. Het is gewoon zalig de radio (een pioneer vol nutteloze knopjes) uitzetten en genieten, luisteren naar de zuivere muziek zonder valse noten van het 6-koppige orkest…Eerste tankbeurt afgehandeld en daar gaan we weer, de reactie bij een druk op het gaspedaal is onmiddellijk : geen gesputter, lineair en vliegensvlug gaat de toerenteller richting bescheiden 3500tr/min en daar hebben we al onze eerste snelheidslimiet overschreden…doch dat kan ons verstand niet in toom houden. Effe de 3e versnelling richting 100 maar dan toch de wijsheid laten regeren : damp inhouden want rijbewijs zou nu al op politiekantoor geland zijn, vlug richting thuisbasis. Nu de vrouw wat verwennen want te lange afwezigheid van deze ambtenaar-piloot zou de syndicale huiselijke vrede stevig bederven…Onvergetelijk gewoon de wandeling met mn nieuwe maitresse Grtz aan alle genieters

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • the sound, klinkt als muziek in de oren :respect2:

@porsche911lover mijin maitresse heeft ook al weken niets meer aan mij .Mijn vrouw daarenboven geniet van mijn aanwezigheid .
        Het wordt hoog tijd om de balans in evenwicht te brengen 😉 😉

[quote=”Peter_Targa_84″ post=90542]Ah, doet me verlangen naar een ijs en sneeuwvrije baan :driver:[/quote]

juist ja , staat al drie weken op stal
          k begin zo stillekes nukkig te worden ruzie

XXX

Ah, doet me verlangen naar een ijs en sneeuwvrije baan :driver:

Zeer leuk om te lezen :respect2: :respect2:
              En dat orkest achteraan klinkt als :music: in de oren 🙂 🙂

Proficiat ,En inderdaad zeer mooi geschreven (beschreven ) :respect2: Veel geluk met de aanwinst en veel veilige ritten toegewenst . :driver: .

Leuk om lezen .
                  Doet me denken aan mijn tijd met mijn Elfje

Proficiat :music: :music:

Foto’s????

Wim

Mooi hè dat geluid, dat gaf tegen de kleine onvolmaaktheden die ze soms had weer het ultieme geluk. :lekker:

Anoniem

Mooi geschreven 😉
                        Veel veilige km’s :driver: nu

:applaus: :applaus: :driver:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.