Eerste Wijzigingen aan de targa

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Eerste Wijzigingen aan de targa

• Maker
    Discussie
  • Met het mooie weer van vorige week was het al serieus aan het kriebelen om met de de *porsche de baan op te gaan, maar eerst moest er nog het eea gebeuren, dus vorige donderdag en vrijdag maar aan de slag gegaan.
    Er zaten van die moderne lelijke boxen in de hoedenplank (zie fotos), en ik wou achteraan toch 3 punts gordels voor de kids, dus ineens hoedenplank eruit en plank en gordels van een 964 gemonteerd.
    Ook de amerikaans stootblokken wou ik eraf omdat zo’n grote lompe vierkante nummeplaat echt geen zicht is (en die blokken zijn ook niet van de mooiste), die was ik vorige week bij FG Porsche gaan halen en die staan er nu dus ook op!!
    Volgende dingen op het lijstje: Stuurschakelaar voor pinkers en grootlicht en de kat die eruit mag!

Attachments:
    • IMAG0813.jpg
    • IMAG0818.jpg
    • IMAG0820.jpg
    • IMAG0822.jpg
    • IMAG0823.png
    • IMG_8381.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Het weekend is weer achter de rug. Vrijdag verlof gehad dus weer wat kunnen doen. De cat is er vanonder en de demperloze tussendemper zit eronder. Geluid is echt wel beter nu, klinkt dieper zonder te luid te worden (onze mini is bvb veel luider). Wel twee vraagjes. Als ik opschakel bij hoge toren +5.5k dan ploft het in de uitlaat (zeg maar knalt het), is dat een probleem?
      En dat hitteschild, ik heb het er terug in gezet maar ipv de originele 7 bevestigingspunten zijn er nog slechts 4. Het zal er niet afvallen maar is niet echt stevig gemonteerd. Is dit echt nodig of mag het er evengoed vanonder??

Ook nog een beetje verder gewerkt aan het poetsen. De neus is volledig klaar nu (compound, polish en wax) was wat teleurgesteld van het resultaat onder kunstlicht in de garage maar eens buiten in het zonlicht was ik een gelukkig man 😀

Attachments:
      • IMG_9392.jpg
      • IMG_9358.jpg
      • IMG_9363.jpg
      • IMG_9391.jpg

dat ziet er top uit :up:

Zondag bijna de hele auto kunnen doen met de compound. Enige wat ik nog moet doen zijn de stukken onder de zwarte strips en de bumpers, maar omdat het weer zo mooi was toch maar eerst nog wat :driver:
          In de zon blinkt ie alvast heel mooi, volgende stap is de polish. Dat hoop ik morgen te doen (dagje verlof genomen) en dan gaat ook de cat ervanonder.
          Fototje van zondag, kwaliteit is het niet (ingezoomd met telefoon) maar het geeft een idee… (eerste pic is van tijdens de werken)

Attachments:
          • IMAG0925.jpg
          • IMAG0926.jpg

Inderdaad al dat afplakwerk duurt eigenlijk het langst… Volgend weekend hoop ik de lak te kunnen doen….

Veel pruts werk maar wat een verschil dat maakt , ziet er netjes uit !

Wim

Ziet er goed uit :up:

nice done

Wist ik niet eens, ik heb gewoon genomen wat de verkoper me aanraadde. Had over dat spul al veel goeds gelezen op het Nl forum en in de buurt was er iemand die het verkocht. Zal er eens op letten als deze op is dan. Bedankt voor de tip.

Maarten, ik zie dat je allemaal producten uit de “ultimate” lijn hebt, behalve je quickdetailer. Ook van deze quickdetailer bestaat een versie uit de “ultimate” lijn, en deze is ronduit fantastisch (allez voor mij als niet kenner, niet detailfreak he) !

Lang weekend achter de rug dus wat moet ne mens dan doen alsge zolang thuis zit, juist werken 😉 Wat producten gekocht om de lak terug in toptoestand te brengen. Auto netjes gewassen maar door wat andere zaken niet echt veel tijd, heb dus eerst de rubber en zwarte delen aangepakt. Zeer tevreden met het resultaat (zie pics). Slecht 1 probleem dat spul zorgt ervoor dat de afplaktape nu niet meer Hecht op de behandelde delen.Zal ik dus nog eens opnieuw Mogen doen na het polishen vrees ik…
                        Gisteren ook de lege tussendemper bested, kan de kat er binnenkort vanonder.

Attachments:
                        • IMAG0904.jpg
                        • IMAG0906.jpg
                        • IMAG0910.jpg
                        • IMAG0911.jpg
                        • IMAG0912.jpg
                        • IMAG0913.jpg
                        • IMAG0914.jpg
                        • IMAG0916.jpg

heel netjes, beter zo :relaxman:

Ziet er weer top uit het komt in de goede richting :up:

proper :up:

XXX

Netjes gedaan :up:

You’re good busy! 8) :sarcastisch

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.