Eeste onderdelen mcKlusky site online

Home Forum Porsche Links Eeste onderdelen mcKlusky site online

• Maker
    Discussie

• Kate Mcklusky
    Deelnemer

Beste forum’ers

Check it out @ http://www.mcklusky.be !

Na een dagje studeren heb ik als ontspanning toch maar zelf al een aantal onderdelen met foto en prijs online gezet.

De eerste twintig staan te wachten op jullie bij “parts”. Ik zou zeggen: hou u vooral niet in! Des te sneller kan de chief mij belonen voor mijn prestatie 😛 P P wink: )

Voor alle duidelijkheid: op het karretje klikken is mailen voor meer informatie of een eventuele aankoop. Als je klikt heb je het dus NIET gekocht 😛

Groetjes en veel shopplezier!

Kate 8)

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • [quote=”cab ’88”:60cj9qyv]Hallo Kate, wat ook altijd leuk is, is dat je de foto kan vergroten als je erop klikt. Je zou er ook moeten voor zorgen dat je niet kan klikken op de paginanummer waar je op staat.
        Groeten.[/quote]

Heykes

Bij de auto’s (cars) gaat dat zo gedaan worden… Misschien in de toekomst ook bij de onderdelen.

Je kan vanaf nu een kijkje gaan nemen bij de cars om het principe te bekijken. Is dit goed zo of zien jullie dit liever anders?

De uitleg staat er nog niet bij, maar die zal ik er zo snel mogelijk opzetten eens ik die van de forumchief gekregen heb. 🙂

Groetjes
        Kate 8)

Anoniem

Hallo Kate, wat ook altijd leuk is, is dat je de foto kan vergroten als je erop klikt. Je zou er ook moeten voor zorgen dat je niet kan klikken op de paginanummer waar je op staat.
          Groeten.

prima heb al motor van 944 zien liggen die mij wel intresseert
            maar welken ist nen 2.5?

Ok hier thuis werkt alles zoals het hoort, zal eens moeten zien wat ze weer aangepast hebben aan de pcs op het werk…

Site begint goed vorm te krijgen, mooi zo 🙂

Hey seta,

je klikt toch op de juiste lijst ? parts ipv cars ?
                en anders moet je bij je settings de cookie refresh rate aanpassen…

Hallo Kate,

Vreemd hoor maar bij mij is de lijst nog steeds leeg, zelfs na een refresh van de gegevens.

Grtz

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.