Effe balen

Home Forum Porsche Talk Effe balen

• Maker
    Discussie
  • Onder de rubriek: ‘dit wou ik nu toch effe kwijt’:
    Vandaag mijn Mercedes E met 4 perfecte AMG-velgen binnengebracht voor bandenwissel winter/zomer en een half uur later teruggekregen met 4 beschadigde velgen 🙁
    Baas erbij gehaald (grootste bandencentrale uit de streek) en doodleuk te horen gekregen ‘dit kan niet aan ons liggen’. Op 4 velgen identieke impact die niet echt als stoeprandschade kan gezien worden. Lease-maatschappij op hoogte gebracht en direct foto’s opgestuurd.
    Mocht dit met mijn eigen Porsche gebeuren… zou kot afbreken!

Attachments:
    • IMG_0226.jpg
14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Zal via Mercedes zelf gebeuren dus maak me niet echt zorgen. Zou best kunnen dat het 4 nieuwe velgen worden. Bij Mercedes Drogenbos is service steeds perfect verzorgd! Ook zeer goed advies en goeie back-up gehad van hen in dit dossier.

Hoi
        Heb 14 dagen geleden wijzerplaten besteld bij D-Werkx uit Eindhoven zie google
        bedrag 255 euro voor porsche 996 carrera 4
        Was geen enkel probleem zei hij we zijn ondertussen 14 dagen verder
        Ik denk dat hij met de noorderzon vertrokken is beantwoord geen mail telefoons afgesloten
        Ik ga nu klacht indienen bij politie
        Is er nog iemand die met deze persoon in contact geweest is en wilt u ook een klacht indienen dan doen we dat samen

IK WIL U WAARSCHUWEN BLIJF BIJ BEZE PERSOON WEG

GROETJES VAN:
        ZIJN GROOTSTE NACHTMERRIE

[quote=”Kolya” post=204669]Even een update:
          Vandaag gerechtsexpertise in bandencentrale en 4 velgen zullen hersteld worden. Centrale wil in de toekomst wel geen bandenwissels meer uitvoeren op mijn wagen m.a.w. zijn er zelf niet zo gerust in… :-)[/quote]

Ik wil ze wel eens bekijken als ze bijgewerkt zijn 😉

eind goed al goed, ben blij voor jou dat er een correcte oplossing komt, dat ze jouw banden niet meer willen wisselen, lig daar niet van wakker 🙂

Ive

de aanhouder wint hé
              proficiat
              Ze hadden het beter ineens toegegeven, dat had hen veel kosten bespaard 😉

Even een update:
                Vandaag gerechtsexpertise in bandencentrale en 4 velgen zullen hersteld worden. Centrale wil in de toekomst wel geen bandenwissels meer uitvoeren op mijn wagen m.a.w. zijn er zelf niet zo gerust in… 🙂

Wim

Als ze dat niet zelf doen is inspecteren met hun de enige en juiste manier.

Volledig akkoord dat dit de juiste manier van handelen is maar hoeft dit initiatief bij de klant te liggen? Indien je als klant vooraf (op papier) vraagt om extra zorg voor de velgen te dragen weet je als garagist dat dit een gevoelig punt zal worden. Weet 100% dat de velgen absoluut schadevrij waren.
                    Volgende keer eerst vooraf velgen samen inspecteren…

Wim

Als je een auto binnen brengt is het in de dag van vandaag zeer belangrijk om alles goed door te nemen.
                      Dus van te voren met een medewerker van bedrijf de velgen inspecteren dat er geen schade op zit en laten invullen op werkblad, als er dan nadien schade opzit is er geen discussie meer mogelijk.

Wij doen dit nu ook met auto’s die bij ons binnen komen voor een kleine schade of iets dergelijks, dus alles checken dat alles werkt of niet en noteren waar de klant bij is, dan hebben wij achteraf ook geen gezever van welles of nietes.
                      Want gebeurd wel eens dat er achteraf iets niet werkte (waar wij totaal niet aangekomen zijn) maar voordien werkte dat wel hè.

Maar daar leerde allemaal van. 😉

@911cabriog50: idd vier keer ongeveer identieke schade en niet echt soort schade dat je bekomt door tegen een stoeprand te rijden. We’ll see, als ze niet akkoord gaan, wordt dit een zaakje voor de juridische bijstand…

PDS

Ik heb dit ooit ook gehad met 1 velg, en dat hebben ze toen direct op eigen kosten opgelost

hopelijk is het aan de vier velgen identieke beschadiging qua afmeting zodat de expert kan zien dat dit te wijten is aan het opleggen van je zomerbanden of eerder loswrikken van de winterbanden, als dat niet het geval is vrees ik dat ze je zullen wandelen sturen, hopelijk loopt het goed af hé

Probleem is dat ik zeker wist dat mijn velgen perfect waren en op online reservatieformulier had ik nog speciaal vermeld ‘opgepast velgen niet beschadigen’.
                              Gaven me echt het gevoel dat ik hen wou laten opdraaien voor bestaande stoepschade terwijl je heel goed kon zien dat deze ‘vers’ was.
                              Ben benieuwd wat leasing-maatschappij zal zeggen, mogen gerust expert sturen. 1 ding is zeker, draai niet op voor deze schade en wil niet verder rijden met beschadigde velgen!

klote…. 🙁
                                Niet de eerste keer dat ik zo’n verhalen hoor. En was ook telkens “reeds bestaande stoepschade”
                                Zou er ook niet mee kunnen lachen…….

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.