Effe (best zeer lang) weggeweest…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Effe (best zeer lang) weggeweest…

• Maker
    Discussie
  • Ik ben Peter, woonachtig te Tielrode. Lang geleden las ik hier best veel, af en toe kleine bijdrage door iets te schrijven of te antwoorden. Zelfs donatie gedaan:-)
    Na daarnet een gerichte vraag aan een ander forumlid te stellen via PM dacht ik, ach waarom niet, gelijk terug wat meer inloggen en lezen hier. De Porsche (911 Carrera3.0 v 1977) staat nog steeds in de garage, al wordt daar niet zo veel meer mee gereden als vroeger toen hij zelfs als daily diende. Maar omdat ik toch enkele jaren denk ik niet meer kwam inloggen dacht ik, effe terug voorstellen. Het forum ziet er ook weer anders uit, mooie update!!
    Grtn.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • :up:

Welokm terug Petertav!!!

XXX

Welkom terug Peter :up:

Ja, maar dat is al effe geleden die ST. Op basis van een 911E van 1969, in Burgundy. Een woest beestje was dat…:-)

Had jij vroeger ook geen bordeaux ST look ?

Hoi Peter,

Tielrode is achter mijn hoek, woon op de scheiding Sint-Niklaas/Tielrode/Elversele 🙂

Heb je verleden week nog zien staan poetsen aant Shelleke 🙂

Senior, oei, dat klinkt serieus…

Welcome back zou ik zeggen, had er al iemand een foto gevraagd van je bolide ? daar zijn we zot van :music: 😀 :up:

Welkom terug, zeggen ze dan, zeker?! 😀

Fijn dat je je effe terug hebt voorgesteld. :up:

Volgens de statistieken ben je nog altijd senior forummer :happydance:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.