- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
19 mei 2013 om 00:10
Hallo,
Ik ben redelijk nieuw de Porsche-wereld, heb al een paar auto’s gehad maar tot nu toe alleen BMW’s (e30, e34 M5, Z3 M Coupe) en een verdwaalde Impreza STI. Ben in blijde verwachting van mijn eerste Porsche: een 911SC in Minervablauw. De wagen is een US versie (ik woon momenteel nog in Arizona voor werk, verhuis in Augustus terug naar Europa), die ik van plan ben in Juli op de boot te zetten. Normaal komt de auto begin deze week eindelijk aan. Heb een inspectie voor verkoop laten doen en hij kwam er mechanisch goed en roestvrij uit (altijd in de warme staten rondgereden).
Ik ga Ziegler gebruiken om hem in te klaren, en dan gebruik maken van het nieuwe oldtimerstatuut, aangezien een CoC voor deze wagen verkrijgen een lijdensweg wordt. De wagen is volledig stock, op een momo Abarth stuurwiel en de katalysator na. Ik heb een tweede setje minilites gekocht, in 16×7&8. Ook komen er Euro-H4 koplampen op, de US look lampen doen me niet zoveel. De auto heeft 90k miles, dus ongeveer 145.000km gelopen.
Minifoto, neem er meer zo snel als ik de auto heb:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.